شهردار شهرکرد به زودی معرفی می شود/ «همدلی» تنها راه حل مشکلات شهر


ساعت: 14:51
تاریخ انتشار: 1401/05/18
کد خبر: 1888781

مصطفی حیدری رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: عدم انتخاب شهردار باعث شده تا شهرداری شهرکرد متحمل زیان های زیادی شود و باید هر چه زودتر شهردار انتخاب شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ مصطفی حیدری رئیس شورای اسلامی شهرکرد در یکصد و یازدهمین جلسه غیرعلنی شورای اسلامی شهرکرد گفت: تعامل شورای شهر با نماینده محترم ولی فقیه در استان، نمایندگان مجلس و مسئولان ارشد استان مطلوب بود و باعث ایجاد همدلی در روستا و شهر شد.»

وی با بیان اینکه امیدواریم در آغاز سال دوم شورای شهر شاهد اقدامات موثری در شهر باشیم، افزود: ایجاد وحدت و تعامل بین اعضای شورای شهر می تواند زمینه انجام کارهای بزرگ از جمله انتخابات شورای شهر را فراهم کند. شهردار توانمند، تجربه مدیریت و تخصص در حوزه مدیریت شهری و گواهی پیشرفت. بیایید شهر را توسعه دهیم و خدمات قابل قبولی را به شهروندان مرکز استان ارائه دهیم. به زودی شهردار منتخب با حمایت اعضای شورا معرفی خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه از نظرات اندیشمندان و نخبگان شهرستان برای حل مشکلات شهرکرد استقبال می کنیم، گفت: این امر می تواند در آمارگیری از مشکلات شهر کمک کند و ایده های متفاوتی را در اختیار مدیران مجموعه مدیریت شهری قرار دهد. .

وی تاکید کرد: با هم افزایی و دور هم جمع شدن مردم شاهد پیشرفت چشمگیری در شهرستان خواهیم بود.

فاطمه بیگی در خصوص گلایه برخی شهروندان از انتخاب شهردار گفت: انتخاب شهردار شهرکرد در دستور کار قرار گیرد.

رئیس کمیته املاک و امور اداری شورای اسلامی شهرکرد افزود: عدم انتخاب شهردار باعث شد تا شهرداری شهرکرد متحمل خسارات زیادی شود.

فرشاد چراغ پور نیز در ادامه این نشست اظهار داشت: با پایان یافتن انتخابات ریاست دومین سال از ششمین دوره شورای اسلامی شهرکرد، رقابت به پایان رسید و از امروز دوستی برای پیشرفت، توسعه و خدمت مردم از سر گرفته می شود.

رئیس کمیته ساختمان شورای اسلامی شهرکرد ضمن درخواست از شهروندان برای رفع کاستی های معاون سابق رئیس جمهور، با هم افزایی بین تمامی اعضای شورا آینده روشنی را برای شهر پیش بینی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید