شهرستان جاسک به امکانات بهداشتی بیشتری نیاز دارد

ساعت: 13:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۳
کد خبر: 1800233

عین اللهی با بیان اینکه شهرستان جاسک به دلیل جمعیتی که دارد به مراکز درمانی بیشتری نیاز دارد، گفت: امکانات بهداشتی لازم فراهم خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز ؛ بهرام عین‌الهی وزیر بهداشت روز پنجشنبه با اهالی شهرستان جاسک در استان هرمزگان گفت‌وگو کرد.

عین‌الهی سپس در جلسه شورای اداری شهرستان حضور یافت و نگرانی‌های مسئولان و نمایندگان مردم و سرمایه‌گذاران بخش‌های مختلف را شنید.

وی در جلسه هیئت مدیره گفت: منطقه مکران یکی از مناطق مستعد توسعه است که باید زیرساخت های لازم در آن ایجاد شود.

وی افزود: این شهرستان با توجه به ساختار جمعیتی نیاز به مراکز درمانی بیشتری دارد و این مهم مراقبت از مردم باید تحت پوشش قرار گیرد.

عین اللهی با بیان اینکه یکی از برنامه ها در منطقه مکران استقرار جمعیت بیشتر در سواحل این منطقه است، گفت: البته پیش شرط این امر توجه به زیرساخت ها و رفع نیازهای مشترک مردم از جمله است. در زمینه درمان ‘.

وی به شرایط عروق کرونر کشور اشاره کرد و گفت: در این زمینه مشکل خاصی در استان هرمزگان وجود ندارد و در شرق این استان باید مراقبت های بهداشتی تقویت شود تا از بیماری عروق کرونر و سویه جدید جلوگیری شود. “

وی با تقدیر از اقدامات انجام شده برای ساخت خانه های بهداشت در سایر نقاط شهر خاطرنشان کرد: اما یکی از مشکلاتی که وجود دارد بحث پراکندگی جمعیت است و اگر بتوانیم یک مرکز جمعیتی برای افزایش خدمات ایجاد کنیم، قطعا سطح خدمات می تواند باشد. افزایش یافت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید