شهید حجازی بنیانگذار بسیج سازندگی و محرومیت زدایی است


ساعت: 15:28
تاریخ انتشار: 1401/01/30
کد خبر: 1823237

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران:

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، سردار شهید حجازی را بنیانگذار بسیج سازندگی و محرومان خواند و گفت: ایشان فردی زیرک، متدین، سیاسی و وابسته به ولایت بودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه خبری تهران نیوز ، سردار احمد ذوالقدر امشب در اولین یادواره سردار سردار سرافراز سید محمد حجازی که در سالن شهید سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران برگزار شد، اظهار داشت: ایشان متدین بودند. ، اجتماعی، مدیریتی، مالی و اداری.

وی گفت: با توجه به اینکه موضوعات مختلف در حوزه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، دفاعی و نظامی به هم پیوسته و غیر قابل تفکیک است، تقوا در همه این ابعاد در ذات این شهید بزرگوار مشهود بود.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: در هیچ مقطعی در دوران مسئولیت سردار حجازی در بسیج انحرافی رخ نداده است زیرا ایشان یک بینش سیاسی متدین و متقی مبتنی بر ولایت، امام و رسالت و برآیند هستند. نتیجه کار در بدنه بسیج.

سردار ذوالقدر، شهید حجازی را نماد بزرگ انسانی صبر خواند، چنانکه استقامت، صبر و بردباری در مواجهه با این سردار شهید در برابر سخت ترین مشکلات نمایان بود.

وی برگزاری ده ها هزار رزمایش برای نمایش اقتدار نظام اسلامی را محصول خدمات سردار حجازی در بسیج عنوان کرد و افزود: ایشان بسیج را به جهانیان نشان دادند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران تعمیق بسیج و دریای عمیق این نهاد مقدس را یکی دیگر از خدمات سردار حجازی می داند، لذا عمق آن محدود به مرزهای ایران اسلامی نیست و بسیجی الگوی خود را پیدا کردند تا به دنیا نشان دهند.

سردار ذوالقدر تاکید کرد: در زمان فرماندهی شهید حجازی ملت های زیادی بسیج و فلسفه و فطرت او را آموختند و به کار گرفتند. اتفاقاً در زمان مناسب شکوفا شد.

وی با اشاره به اینکه شهید حجازی بنیانگذار بسیج سازندگی و محرومیت زدایی در کشور بود گفت:

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران، شهید حجازی را مردی دارای قدرت استثنایی حکومتی خواند که خدماتش در دفاع و جبهه مقاومت برای بسیاری ناشناخته است.

سردار ذوالقدر گفت: شهید حجازی با ایجاد 2500 گردان عاشورا راه را برای خدمت بزرگی در عرصه های دفاعی، امنیتی، سازندگی و امداد و نجات هموار کرد.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید