بسیج؛ او پرچمدار سازندگی و نشان محرومیت زدایی است


ساعت: 10:08
تاریخ انتشار: 09/03/1401
کد خبر: 1913336

تعدادی از استانداران سیستان و بلوچستان هرکس به فکر خدمت به مردم باشد بسیجی است و گفتند: بسیجی; پرچمدار سازندگی و نشان محرومیت زدایی بوده است و شنیدن نام بسیج ما را به یاد جوشیدن امید در اوج ناامیدی می اندازد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، همزمان با هفته بسیج تعدادی از استانداران سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بسیج در برهه های مختلف در ایران همواره مایه سربلندی، سربلندی و اقتدار بوده است، اظهار داشتند: تاریخ شکوفایی انقلاب اسلامی، محرومیت زدایی و در همه عرصه ها پیشرو است.

بسیج برای خدمت صادقانه به مردم در میدان است

فرماندار شهرستان کنارک در گفت و گو با خبرنگار ما عبدالغفور خط با تبریک هفته بسیج گفت: همانطور که امام راحل فرمودند «بسیج درخت نیکی است» و مختص یک گروه و حزب و مذهب نیست. متعلق به همه است

وی با بیان اینکه همه مردم بسیجی هستند و هرکس به فکر خدمت به مردم باشد بسیجی است، گفت: بسیجی از مردم برای مردم است و با مردم حل مشکلات مردم و خدمت به مردم از ویژگی های بسیجی بودن است.

فرماندار کنارک با بیان اینکه شنیدن کلمه بسیج به انسان احساس آرامش و امنیت می دهد، افزود: اقدامات بسیج در همه عرصه های محرومیت زدایی، ورزشی، اقتصادی، جاده ای، تاج و … بی نظیر است.

حوث با اشاره به اینکه بسیج حلال مشکلات بوده و اقدامات موثر و مفیدی انجام داده است، افزود: توزیع بسته های غذایی و لوازم التحریر که تنها بخشی از خدمات بسیج است، توانسته آلام مردم را کم کند و مرهمی باشد. برای زندگی نیازمندانی که شایسته ستایش و سپاس است



بسیج در رفع محرومیت از چهره روستاها پیشرو است

مرتضی سایگانی فرماندار قصرقند در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه بسیج زاده عشق، فداکاری، علاقه و ایثار به خدمت است، گفت: بسیجیان در عرصه های مختلف محرومیت زدایی در حوزه بهداشت و درمان قرار دارند. مانند محدود کردن ویروس مخوف. کرونا خدمات بی شماری را ارائه کرد که علاوه بر کاهش آلام مردم باعث زدودن چهره محرومیت از روستاها شد.



بسیج کامل ترین و جامع ترین مکتب مورد نیاز جامعه بشری است


ابوذر مهدی نهایی فرماندار زاهدان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: کامل ترین تعریف بسیج را مقام معظم رهبری بیان کردند که بسیج یک فکر و اندیشه و مجموعه ای از سازمان جامع مبانی دینی است. که بر مسئولیت انسان در قبال جامعه اطراف و همه نوع بشر تأکید دارد.

وی افزود: بسیج کامل ترین و جامع ترین مکتب لازم جامعه بشری و سازمان تجلی و عینیت فکری است که بهترین و عالی ترین کارها در عرصه های مختلف بسیج رخ می دهد.

استاندار زاهدان تصریح کرد: همه ما باید به این یادگار گرانقدر امام راحل افتخار کنیم و یدک زدن نام بسیج کافی نیست، بلکه کلمه بسیج باید در زندگی همه مردم معنا پیدا کند.

وی از بسیج به عنوان مجموعه خدماتی یاد کرد و ادامه داد: این مجموعه از نظر خدمات رسانی، محرومیت زدایی و توان جهاد، خدمت رسانی شبانه روزی به مردم نسبت به سایر سازمان ها پیشروتر است.

نهای گفت: بسیج در عرصه های مختلف فکری در حوزه محرومیت زدایی که یکی از اولویت ها و نیازهای اساسی سیستان و بلوچستان در بحث جهاد آبرسانی است، بهترین ها را به دست آورده است، بسیج و سپاه به آن دست یافته اند. اقدامات بسیار مهم



بسیج حس امنیت، پیشرفت و تربیت مردم را برمی انگیزد


میشم برازنده فرماندار هیرمند تصریح کرد: بسیج یک نهاد اجتماعی با ابعاد چندگانه است و از این منظر دیگر فقط یک سازمان نظامی نیست که فقط در زمان جنگ و برای دفاع در برابر دشمن ایجاد شود، بلکه یک سازمان است. نهاد بزرگی که به نیازهای اساسی جامعه پاسخ می دهد.



وی بیان کرد: وقتی نام بسیج به میان می آید، احساس امنیت، پیشرفت، توسعه و سازندگی در ذهن انسان شکل می گیرد.



بسیج؛ جوشش امید در اوج ناامیدی است


حسین سنجرانی فرماندار شهرستان زابل در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک هفته بسیج گفت: کلمه بسیج یادآور دوران شیرین پاسداشت مقدس در راستای مقاومت و مقابله با دشمنان است و در واقع بسیج یعنی اتحاد و اتحاد مردمی که یک فکر دارند و به دنبال هدف هستند. بسيج حركت و سفر به دنيا والا است.

وی افزود: بسیج نهاد عظیمی است که نیازهای اساسی جامعه را برآورده می کند و درختی اصیل و درختی تنومند است که گل های آن بوی عشق می دهد.

سنجرانی تصریح کرد: شنیدن نام بسیج در ایران و دورافتاده ترین نقاط این مرز و بوم، همیشه ما را به یاد جوشش امید در اوج ناامیدی می اندازد و بسیج می تواند جوهره همه خوبی ها و ارزش های یک جامعه را نشان دهد. .

وی خاطرنشان کرد: بسیج در برهه های مختلف تاریخ شکوفایی انقلاب اسلامی همواره مایه سربلندی، سربلندی و اقتدار کشور عزیز ایران بوده و در برهه های حساس نیز موفق بوده است مظهر وحدت ملی باشد. انسجام

سنجرانی ادامه داد: حضور بسیج در امنیت و سلامت و سایر عرصه های خدماتی و سازندگی نشان از اهمیت این نهاد مردمی دارد.

فرماندار زابل با قدردانی از زحمات و تلاش های خالصانه همه رزمندگان و پیشکسوتان بسیج در عرصه های مختلف گفت: امیدواریم این نهاد مردمی مشکلات جامعه را در برابر حوادث سخت مرتفع کند و با قدرت به حرکت خود ادامه دهد. مثل گذشته.”


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید