شهید سلیمانی الگویی عملی برای همه اقشار جامعه است

ساعت: 19:23
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796963

حمیدرضا مقدم فر گفت: شهید سلیمانی در اخلاص خود کاری که انجام داد فقط برای رضای و محبت اهل بیت بود. ما باید این الگو را بپذیریم و مردم می توانند آن را به یک الگوی عملی برای سالها در همه سطوح در همه سطوح تبدیل کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; سردار حمیدرضا مقدم فر رئیس مدرسه حاج قاسم کشور ظهر امروز در گلزار شهدای کرمان گفت: این انصاف است.

وی ادامه داد: کاری که حاج قاسم چه در محور مقاومت و چه در این راه در بین مردم ما حاج قاسمی کرد و محبوب آسمان و زمین شد همین اخلاص و صداقت است.

مقدم فر گفت: شهید سلیمانی در اعتقادات و آرمان‌های خود صادق بود و چیزی برای اقدام علیه او نمی‌گفت، در مورد ارزش‌ها و ولایت مداری آنچه در اعتقادات و اعتقاداتش بود انجام داد.

مسئول ستاد ترویج مدرسه حاج قاسم تاکید کرد: شهید سلیمانی در اخلاص خود کاری که انجام داد فقط برای رضای خدا و محبت اهل بیت بوده است. ما باید این الگو را بپذیریم و سال‌ها افراد از همه اقشار و در همه سطوح بتوانند آن را به یک الگوی عملی در زندگی خود تبدیل کنند.

وی در پایان گفت: با حاج قاسم می توانیم انقلاب را سریعتر پیش ببریم و برکت خون حاج قاسم به گونه ای است که ثمره آن بیشتر از دوران جهادش نمایان می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید