شهید مطهری الگوی معلمان جامعه است


ساعت: 11:23
تاریخ انتشار: 1401/02/13
کد خبر: 1836265

حجت الاسلام طاهری گفت: افتخار معلمان ما این است که شهید آیت الله مطهری الگوی آنهاست. شهید مطهری همواره به دنبال پاسخگویی به سؤالات نوجوانان و جوانان بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس، حجت الاسلام جواد طاهری امام جمعه کاشمر صبح امروز در خطبه های نماز عید سعید فطر این شهرستان که بر سر مزار شهید مدرس (ره) برگزار شد، اظهار داشت: امام صادق علیه السلام فرمودند. به سوی نماز عید فطر حرکت کنید، همانطور که از فقر بیرون می آید و وارد بیابان می شود، همان طور که مردمی که از خواندن نماز عید فطر خوشحال می شوند، به خاطر اینکه یک ماه عبادت کرده اند، خوشحال می شوند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: عده ای علاقه ای به عید فطر و رمضان ندارند و ثواب خداوند متعال را می بینند و پشیمان می شوند لذا امروز روز ندامت کسانی است که از ماه مبارک رمضان غفلت کرده اند.

امام جمعه کاشمر ادامه داد: در کتاب المراکبات مهم ترین دغدغه ای که در پایان مؤمنان ذکر می کند، آنچه را که به سختی دریافت کرده اید را تماشا کنید، روحیه لطیفی پیدا کرده اید و باید آن روحیه را حفظ کنید.

وی با تبریک هفته معلم به همه معلمان کشور گفت: معلمان ما مفتخرند که شهید آیت الله مطهری الگوی آنان است و شهید مطهری همواره به دنبال پاسخگویی به سوالات نوجوانان و جوانان بوده است.

طاهری در پایان ضمن تشکر از زحمات معلمان از آنان خواست که الگوی خوبی برای آینده سازان کشور باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید