صادرات کالاهای تولیدی شرکت های دانش بنیان کشور به قاره اروپا


ساعت: 11:04
تاریخ انتشار: 06/04/1401
کد خبر: 1892647

عیسی زارع پور گفت: کالاهای تولیدی شرکت های دانش بنیان در کشور هم اکنون به بسیاری از کشورهای صاحب نام دنیا از جمله قاره اروپا صادر می شود که قطعا با حمایت نخبگان دانشگاهی ادامه خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، عیسی زارع پور صبح امروز برای سفری یک روزه وارد مازندران شد و سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران، کمال علی پور رئیس مجمع نمایندگان استان، عزیزی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات، غلامی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، غلامی، استاندار مازندران را همراهی می کردند. فرماندار سوادکوه و برخی دیگر از مدیران کشوری و استانی با شورا و مردم روستای جمشید آباد زیراب سوادکوه دیدار و گفتگو کردند.

زارع پور در جلسه مردم این شورا و مردم روستا قول داد این روستا تا پایان سال جاری به نت و اینترنت متصل شود.

وی یادآور شد: با توجه به ویژگی های استان مازندران که همه مردم خواهان بهره مندی از زیبایی های این استان هستند، لذا علیرغم اینکه اتصال تمام روستاها به شبکه ارتباطی سخت است، تلاش می کنیم تا پایان سال؛ تا هفته دولت آینده 95 درصد روستاهایی که مشکل اینترنت دارند را به شبکه اینترنت متصل کنیم و بقیه روستاها را به اینترنت مجهز کنیم.



ac70f0e3 4b13 405b 8f61 be62cf90c07c خبر خاکستری

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات استاندار مازندران را هوشمند در حوزه ارتباطات دانست و تاکید کرد: هوشمندسازی مازندران در دستور کار وزارت ارتباطات و استانداری مازندران است.

وی بیان کرد: محصولات تولیدی شرکت های دانش بنیان در کشور هم اکنون به بسیاری از کشورهای صاحب نام دنیا از جمله قاره اروپا صادر می شود که قطعا با حمایت نخبگان دانشگاهی ادامه خواهد داشت.

این مسئول گفت: با وجود دستاوردهای مختلف، مشکلاتی نیز وجود دارد که قطعا دولت سیزدهم مردم از تمام توان خود برای رفع این دغدغه ها استفاده خواهد کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: یکی از محورهای اصلی در فعالیت دولت سیزدهم عادلانه بودن فرصت های برابر در نقاط مختلف است.

زارع پور با بیان اینکه رئیس جمهور در یک سال به 31 استان سفر کرده است که در مقایسه با سایر دولت ها بی سابقه است، گفت: اما در دوره های بعدی سفر استانی آیت الله رئیسی برنامه های جدیدی برای افزایش آبادانی ایران تدوین می شود.

وزیر ارتباطات صبح امروز جمعه به صورت زمینی از شهر سوادکو وارد مازندران شد و در روستای جمشید آباد با استاندار مازندران دیدار کرد.



dbaa98fc d9a6 450f 85bd c7d1a9fb0fc8 خبر خاکستری

بازدید از روستای جمشید آباد شهرستان سوادکو به عنوان یکی از روستاهای بدون پوشش مخابراتی مازندران، دیدار با خانواده شهید محسنی در روستای اندرگلی از توابع شهرستان سوادکو شمالی، شرکت در میز خدمت و دیدار چهره به چهره با شهروندان سارویی و حضور و سخنرانی در نماز جمعه در ساری و بازدید از یکی از شرکت های دانش بنیان حوزه ارتباطات در مازندران از برنامه های سفر یک روزه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به این استان است.

بر اساس اعلام اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران در دولت سیزدهم، با نصب سایت های جدید مخابراتی و ارتقای سایت های موجود، پوشش صوتی و اینترنتی 123 روستای مازندران افزایش یافته است.

دولت در این مدت 14 سایت جدید در حوزه ارتباطی را برای پوشش 31 روستای مازندران به بهره برداری رساند که برای آن 30 میلیارد تومان هزینه شد و تا پایان این هفته دولت 10 سایت دیگر را به بهره برداری خواهد رساند. بازگرداندن پوشش ارتباطی 16 روستای دیگر استان

393a177d 3a2b 49c6 88a8 a3fba9e850f5 خبر خاکستری

بیش از 366 کیلومتر فیبر گذاری در شهرهای ساری، سوادکو، بابل و نکا با هزینه 54 میلیارد تومان انجام شد.

در سه ماهه نخست امسال 18 سایت برای پوشش ارتباط 55 روستا اجرا شد و ارتقای هفت سایت دیگر تا پایان دولت امسال در دستور کار این اداره کل قرار دارد و دولت 30 میلیارد تومان هزینه کرد. تنها در این بخش

امسال هزار و 142 پروژه اقتصادی و عمرانی با هشت هزار و 207 میلیارد تومان در استان در حال بهره برداری است.

935 پروژه در هفته جاری در استان افتتاح می شود و برای شروع اجرای این طرح ها چهار هزار و 473 میلیارد تومان هزینه شده است. با افتتاح این پروژه ها برای 1539 نفر شغل ایجاد شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید