صدور مجوز 3 روزه برای داوطلبان رتبه ای که پروانه فعالیت آموزشی دریافت می کنند


ساعت: 11:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۷
کد خبر: 1918591

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران اعلام کرد:

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران با اشاره به ادامه روند صدور مجوز در مدت 3 روز برای واجدین شرایط، گفت: متقاضیان واجد شرایطی که جواز کسب دریافت می کنند می توانند با ارائه شرایط کاری مانند به عنوان فضا، تجهیزات، مربی، برنامه آموزشی و دریافت مجوز برای شروع سریع فعالیت آموزشی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران؛ جواد روان بخش، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران با اعلام این خبر گفت: ایجاد، راه اندازی و استفاده از خدمات آموزشی، بخش خصوصی، صنایع و حرفه ها می تواند منجر به توسعه اشتغال و فناوری های نوین در جامعه شود. به عنوان ارتقاء سطح علمی و عملیاتی جویندگان کار و فارغ التحصیلان دانشگاهی موثر و مفید است.

وی با تاکید بر اهمیت بخش غیردولتی در توسعه آموزش های مهارتی گفت: از ابتدای سال تاکنون 23 میلیون و 377 هزار و 213 ساعت آموزش مهارتی در حوزه های مختلف در بخش غیردولتی در سراسر استان ارائه شده است. .

روان بخش با اشاره به نقش مهم آموزش های مهارتی در ایجاد مشاغل دانش بنیان افزود: یکی از عناصر اصلی در ایجاد مشاغل دانش بنیان در خوشه های مختلف خدماتی، فرهنگی و هنری، صنعتی و کشاورزی، تربیت افراد شایسته است. منابعی که با هم افزایی بخش غیردولتی قابل تحقق است.

وی با اشاره به ادامه مراحل صدور مجوز در مدت 3 روز برای واجدین شرایط، گفت: متقاضیان واجد شرایط که جواز کسب دریافت می کنند می توانند با ارائه شرایط کاری از قبیل فضا، تجهیزات، مربی، آموزش، بلافاصله فعالیت آموزشی خود را آغاز کنند. برنامه و اخذ مجوز شروع کنید

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران از مشارکت بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در آموزش رایگان فنی و حرفه ای در رشته های آموزشی نوین با رویکرد دانش بنیان استقبال کرد.

دیدگاهتان را بنویسید