صهیونیست ها عامل اصلی آمریکا هستند/ آمریکا از نظر اجتماعی سقوط کرده است


ساعت: 16:26
تاریخ ارسال: 08/04/1401
کد خبر: 1906198

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه سیاست غرب تجزیه ایران است، گفت: صهیونیست ها رهبران اصلی آمریکا هستند و همه نهادها و مراکز تحقیقات راهبردی و همه رسانه ها و بانک ها در آمریکا متعلق به صهیونیست ها هستند. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در دیدار معاونین روابط عمومی سپاه استان های سراسر کشور و مدیران روابط عمومی اقشار و معاونین بسیج با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی صادر کردند. در بیانیه ای در دومین گام چهلمین سالگرد انقلاب، تصریح کرد: گام اول پیروزی انقلاب بود. انجام شده است، اما گام دوم انقلاب باید انجام شود که مهم ترین و اساسی ترین مسئله آن، تحقق حکومت اسلامی یا تحقق همه جانبه مردم سالاری اسلامی است.

سردار سلیمانی در ادامه با اشاره به مرحله اول انقلاب که پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: پیروزی انقلاب و استقرار نظام اسلامی اتفاقاتی است که در تاریخ بشر پس از نزول اسلام بر پیامبر(ص) که به سرعت شرق و غرب جهان را در بر گرفت، در تاریخ بشر پدیده ای مهمتر از پیروزی انقلاب و استقرار نظام اسلامی را شاهد نبوده ایم.

وی با بیان اینکه انقلاب های مختلف دنیا مانند انقلاب کبیر فرانسه یا انقلاب روسیه به اندازه پدیده انقلاب اسلامی مهم نبودند، در دنیا بزرگ شد، تصریح کرد: انقلاب های متعددی در جهان وجود دارد. تمدنی که برخاسته از تفکرات فلسفه مادی و وجود مکاتب غیر الهی بود، مکاتبی که به انسان به عنوان وسیله ای برای کسب قدرت، ثروت و زمین می نگریست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اشاره به اینکه تمدن غرب در خدمت جهان اسلام و کشورهای غرب آسیا و آفریقا نبوده است، گفت: تمدن غرب برای کشورهای آسیایی و آفریقایی جز قتل، دزدی، وحشیگری، استعمار و استعمار هیچ چیز دیگری ندارد. استثمار تا جایی که کشور ما در دوره قاجار و پهلوی دارای حکومت سیاسی تحت سلطه غرب بود.

سردار سلیمانی با یادآوری تاریخچه و بلایی که انگلیسی ها در جنگ جهانی بر سر ایران آوردند، خاطرنشان کرد: انگلیسی ها در این مدت مرزهای ایران را بستند و اجازه ندادند غلاتی مانند گندم وارد کشور شود. همچنین در زمانی که ایران از قحطی و خشکسالی شدید رنج می برد، حتی اندک غلاتی که در ایران تولید می شد، کشاورزان به زور برای لشکر خود می بردند.

وی با تاکید بر اینکه 10 میلیون ایرانی در این قحطی جان باختند، افزود: فیلم «یتیم خانه ایرانیان» که صحنه ای از این حادثه را روایت می کند، توانست تنها بخشی از جنایت انگلیسی ها را به تصویر بکشد. اما این جنایت تاریخ بشری و یک نسل کشی وحشتناک در دوره پهلوی توسط هیچکس ذکر نشده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی امر ساده ای نیست افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی دنیا دستخوش تغییراتی شده است. حتی تمدن غرب که ممکن است تمدن های آسیای شرقی مانند چین را جذب کرده باشد، با پیروزی انقلاب تمدن غرب دستخوش تغییراتی شد.

سردار سلیمانی با اشاره به جدایی بخشی از ایران در دوران پهلوی و قاجار، خاطرنشان کرد: سیاست های غرب برای تجزیه کشورهای تحت سلطه است و اگر انقلاب اسلامی پیروز نشود، ایران بیشتر تجزیه خواهد شد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه سیاست های غرب تجزیه ایران است، تصریح کرد: صهیونیست ها رهبران اصلی آمریکا هستند و همه نهادها و مراکز تحقیقات استراتژیک و همه رسانه ها و بانک ها در آمریکا متعلق به صهیونیست ها هستند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تمام ارکان غرب را به لرزه درآورده است، گفت: بازپس گیری ایران که سرزمین حساس و استراتژیک بر سر چهارراه جهان است و سپس روند سقوط قدرت های غرب. و آمریکا، حاصل انقلاب اسلامی با تلاش نسل اول جوانان و دوم انقلاب بود و پیشرفت این نظام مردم سالار اسلامی اکنون بر دوش جوانان نسل سوم و چهارم است. از انقلاب

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه آمریکا در حال حاضر بسیار کوچکتر از تصور ذهنی است و این آمریکا فرسوده شده است، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور آمریکا اذعان دارد که زیرساخت های این کشور قدیمی است و احتمال وجود دارد. فروپاشی آن در هر لحظه. 50 میلیون فقیر در این کشور زندگی می کنند. آمریکا از نظر اجتماعی سقوط کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید