صهیونیست ها پشت پرده نظام حاکم هستند/ آزادی مهران محصول مقاومت مردم و درایت فکیه است.


ساعت: 09:47
تاریخ ارسال: 04/10/1401
کد خبر: 1879897

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به مردم مهران گفت: صدام عامل نظام سلطه بود که صهیونیست ها پشت سر آن ایستاده اند اما با مقاومت مردم و درایت ولی فقیه مهران آزاد شد. دشمن نتوانست به اهداف خود در تجاوز به خاک ایران دست یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ایلام بیدار، رادار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور به مناسبت سالروز آزادسازی مهران این شهر در جمع مردم مهران گفت: سالروز آزادسازی مهران در کربلای معلی. عملیات و همزمانی آن با اول ذی الحجه اتفاق مبارکی است که نوید روزهای بهتر را برای مردم می دهد.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی در تاریخ بشر آغاز فصل جدیدی است که دشمنان اسلام در ابتدای این فصل جدید به آن پی بردند و با تمام قوا بیرون آمدند و بیش از 60 مرکز تحقیقاتی به بررسی تحولات این فصل می پردازند. جهان اسلام که توسط صهیونیست ها انجام می شود، اداره می شود.

سردار سلیمانی همچنین گفت: صهیونیست ها در پشت صحنه نظام سلطه هستند و متوجه شده اند که دنیا در حال تغییر و دگرگونی است و به همین دلیل با تمام توان و قدرت در مقابل ایرانیان به مقابله با جمهوری اسلامی می پردازند. ملت در زمینه های مختلف به میدان آورده شد

وی با اشاره به پیشینه ورود صدام به مرزهای ایران گفت: صدام عامل نظام سلطه ناشی از صهیونیست ها شد و تهاجم به ایران اسلامی را آغاز کرد اما امام راحل با درایت و رهبری خود مردم را بسیج کردند. برای مقاومت در برابر دشمن و مقاومت مردمی ایران آغاز شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: یک مقاومت این بود که همه مردم در مقابل دشمن قرار گرفتند و مقاومت دیگری مانند مردم مهران بود که مجبور به ترک خانه و کاشانه خود شدند و مقاومت دیگری از جانب مردمی بود که شهرهایشان مورد هجوم دشمن قرار گرفت. .

وی بیان کرد: مقاومت مردم مهران در دوران دفاع مقدس صحنه های زیبایی از آزادگی و رشادت دارد و وقتی شنیدند شهرشان اشغال شده است در این حالت هیچکس نمی تواند این حس را درک کند و هیچ کس ساکن شهر نیست. او باید بداند که این چه پیامدهای معنوی جدی دارد، از این رو، مرجعیت و امام راحل در آزادسازی مهران و صدور فرمان آزادی مهران نقش دارند.

سردار سلیمانی یادآور شد: ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، نظام نوپایی بود که دستخوش تحولات عمیقی شد و کشور ما سنگر نیروهای آمریکایی به شمار می رفت و آمریکایی ها حضور گسترده ای داشتند که یکی از دلایل آن بود. تهاجم، که محاسبات مادی آنها این بود که ایران را در کمترین زمان ممکن فتح کنند، به همین دلیل نزدیک به 40 کشور در تجاوزات صدام از نظر فنی، نیروی انسانی و پشتیبانی مادی شرکت کردند که محاسباتشان این بود که در کمترین زمان ممکن به سمت تهران حرکت کرد. زمان، مناطق مختلف کشور، اما به برکت مقاومت مردم، ولایت الهی فقها و ائمه و فداکاری مردم، هیچ یک از آرزوهایشان محقق نشد.

وی ادامه داد: امروز بنیانگذاران مطالعات جهان می گویند برای پیروزی در یک نبرد فقط تجهیزات، نیرو و امکانات لازم است و شرط لازم برای پیروزی، حضور روحیه مقاومت است که از مهران و خرمشهر آغاز شد و به تمام جهان گسترش یافت و محور مقاومت از همین جاست شجاعت سرافراز شکل می گیرد.

سردار سلیمانی گفت: امروز پخش نوای مداحی سردار نشان می دهد که ملت نگاه می کند که انقلاب اسلامی چه فرصت هایی را ایجاد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: هنوز عظمت ملت ایران به درستی انعکاس نیافته است و هنوز بسیاری از جوانان از رشادت های رزمندگان و جانفشانی های مردم ایلام در برابر دشمن اطلاعی ندارند.

سردار سلیمانی گفت: آمریکایی ها به صدام اجازه حمله به ایران اسلامی را دادند و آمریکا و متحدانش در کنار صدام ایستادند و تجهیزات و امکانات مختلف را در اختیار صدام قرار دادند.

وی ادامه داد: برخی از کشورها امروز عامل صهیونیست ها هستند و با جمهوری اسلامی دشمنی می کنند و تلاش می کنند رژیم صهیونیستی را از نابودی نجات دهند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به آزادسازی مهران گفت: مهران در سال 65 با موفقیت رزمندگان در آزادسازی شبه جزیره فو آزاد شد و این رژیم به عنوان کمد و گروگان در شبه جزیره فو برای اشغال مهران آمده بود و باقی مانده بود. در مهران با درایت امام میل راحل به آزادی مهران باعث شد مهران آزاد شود.

وی یادآور شد: امروز در یک جنگ ترکیبی هستیم که دشمن از جهات مختلف ما را تحت فشار قرار داده و در سال های اخیر توطئه ها و جنایات مختلفی را علیه ما انجام داده است و به زودی میزهای قضایی علیه این کشورها تشکیل خواهیم داد. آنها علیه ملت ایران توطئه کردند و جواب جنبات خود را خواهند گرفت.

سردار سلیمانی گفت: کاری که امروز می توانیم برای ادامه راه شهدا انجام دهیم جهاد تبیین است.

وی با بیان اینکه دولت بر اساس اراده مردم در انتخابات 7 خرداد 1400 اراده جدی برای اعتلای ایران به قله های پیشرفت دارد، ادامه داد: اما شرط این امر، نقش مردم در رسیدن به قله های پیشرفت است. پیشرفت در زمینه های مختلف و تحقق عدالت در همه.

رئیس سازمان بسیج مصطفین تصریح کرد: ظرفیت بسیج با دولت و خدمت به مردم عزیز است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید