ضرورت ایجاد نمایشگاهی از صنایع دستی سیستان و بلوچستان در تهران


ساعت: 22:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۲
کد خبر: 1855488

مشاور مقام معظم رهبری با بیان اینکه بانوان هنرمند و خالق سرافراز سیستان و بلوچستان سرمایه بزرگی هستند، گفت: برگزاری چنین نمایشگاه هایی در عرصه ملی در حوزه صادرات می تواند تاثیر زیادی داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی قرارگاه قدس سپاه، سردار سرلشکر یحیی رحیم صفوی در بازدید از دومین جشنواره بانوان نخبه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بانوان هنرمند و هنرمندان سرافراز سیستان و بلوچستان سرمایه بزرگی هستند و دارای چنین نمایشگاه هایی در سطح کشور هستند. عرصه در بخش صادرات می تواند تاثیر زیادی داشته باشد.

مشاور مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: امیدوارم اداره کل میراث فرهنگی و ادارات مرتبط با کمک سپاه پاسداران، استانداری و شهرداری های سیستان و بلوچستان بتوانند مجموعه وسیعی از محصولات را برای بانوان و روسای استان ایجاد کنند. خانوارهایی که مهم ترین مشکلشان فروش محصولات است.»؛ راه حل این حوزه باشید.

رئیس موسسه تحقیقات و آموزش دفاع جهانی با اشاره به ظرفیت بانوان سیستان و بلوچستان در حوزه صنایع دستی گفت: این گونه نمایشگاه ها باید به طور مستمر در تهران بزرگ برگزار شود و این چرخه از تولید تا فروش می تواند موثر باشد. با پرداخت وام های کم بهره «برای حل مشکل زنان این استان که هم هنر اداره زندگی و هم هنر کمک در اقتصاد زندگی را بر عهده دارند.

وی گفت: درود مردم این استان را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی می رسانم و از خداوند منان خواستارم که بانوان غیور این استان که به راستی کانون خانواده هستند بتوانند به زندگی خود کمک کنند. ایجاد یک ساختار اقتصادی».

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید