ضرورت ایجاد کارگروه های تخصصی کاهش آسیب های اجتماعی در اردبیل


ساعت: 15:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۲
کد خبر: 1889602

رئیس شورای شهر اردبیل به رسالت خبرنگاران در لحظه اشاره کرد و گفت: لازم است در این برهه خاص که درگیر جنگ رسانه ای هستیم، کارگروه های تخصصی رسانه ای برای کاهش آسیب های اجتماعی در اردبیل ایجاد شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جواد انصاری رئیس شورای شهر اردبیل در گفتگو با سبلان ما به تشریح اهمیت و ارزش کار رسانه در جامعه امروزی پرداخت و گفت: تنها راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و مقاومت در برابر جنگ ترکیبی دشمنان تولید محتوای مرتبط و توزیع گسترده آن در فضای مجازی است.

وی به لزوم شناسایی ریشه ها و عوامل آسیب های اجتماعی در جامعه اشاره کرد و گفت: می توان با تشکیل کارگروه های رسانه ای و ایجاد محتوای مناسب در این حوزه ها ضمن اطلاع رسانی به مردم، آسیب های اجتماعی موجود را کاهش داد.

انصاری به کار گروهی رسانه ها در کنترل بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: با چنین اقداماتی می توان آسیب های اجتماعی مانند خودکشی، طلاق و خشونت را در جامعه کنترل و به حداقل رساند.

وی با بیان اینکه انقلاب رسانه ای نیاز جامعه امروز است، گفت: تنها با اتحاد و همدلی و تشکیل گروه های ضربت تخصصی می توان ضمن خنثی سازی دسیسه های دشمنان، آسیب های اجتماعی را در جامعه کاهش داد و درار ارشد را به سمتی سوق داد. مدینه فاضله .

رئیس شورای شهر اردبیل در پایان به اقدامات اخیر شورای شهر و شهرداری اردبیل برای خدمت به مردم اشاره کرد و گفت: آسفالت خیابان ها و کوچه های شهر اردبیل طبق برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال جاری آغاز شد. سال گذشته پنج نوبت در شهر اردبیل باید آسفالت شود تا خیابان ها و معابر اردبیل بر این اساس ساماندهی شود.

وی همچنین به پل داروپش اشاره کرد و گفت: بهینه سازی این پل نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ج

دیدگاهتان را بنویسید