ضعف مدیریت باعث دوری طبقات شد/ بیش از 200 میلیارد تجهیزات شهری وارد قزوین شد

وی افزود: امام خمینی (ره) سنت نبوی را در جهان زنده کرده و معادلات جهانی و فاصله دو قطب غرب و شرق را زیر پا گذاشته است.

شهردار قزوین گفت: امام خمینی (ره) تفکر معنوی را در جامعه نهادینه کرد که انعکاس آن را در وصیت نامه شهدا می بینیم در حالی که دو قطب غرب و شرق تلاش کردند تفکر سکولار را در جامعه گسترش دهند.

این مقام مسئول با اشاره به مولفه های تاثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: همه مولفه های پیروزی و بقای انقلاب اسلامی مبتنی بر “ولایت فقیه” است و همین امر دلیل حمله به این ستون مستحکم است. ضد انقلاب

صباقی گفت: اگر امروز فرهنگ ایثار و شهادت در کشور ادامه دارد و محور مقاومت با قدرت ادامه پیدا می کند، تنها یک دلیل دارد و آن اصل ولایت فقیه است.

c5269ee3 6dea 44c0 8716 ae4c6eba00cb خبر خاکستری


وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلاب مهربانی و نیکی است، گفت: ایمان ملت ایران به انقلاب اسلامی شعار «ما می توانیم» بود و آن را در آستانه ظهور در برابر جهانیان قرار داد.

شهردار قزوین گفت: یکی از پیامدهای انقلاب اسلامی ایجاد امید و خودباوری در جامعه برای حفظ عزت و استقلال کشورمان بود.

این مقام مسئول تاکید کرد: در زمان رژیم پهلوی 63 هزار مستشار بر کشور ما حکومت کردند و نفت ما را غارت کردند، در حالی که امروز یا همه فراز و نشیب ها در اوج است، اما دشمنان تلاش می کنند این دستاوردها را وارونه نشان دهند.

وی افزود: اختلاف طبقاتی که امروز در کشور شاهد آن هستیم ناشی از ضعف حاکمیتی و بی مطالبه گری است در حالی که بارها مقام معظم رهبری در این زمینه تذکر داده اند.

2d090b81 8c0e 4e2a 8783 3a181e100bb9 خبر خاکستری


صباغی گفت: با وجود تحریم ها، وضعیت فعلی اقتصاد کشور قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب نیست و پیشرفت چشمگیری در حوزه بهداشت و درمان داشته ایم، به طوری که 11 مرکز درمانی در استان قزوین داریم و هر بار چندین عملیات پیشرفته انجام می شود. روز.”

این مسئول گفت: در حوزه کرون پیشرفت خوبی در تولید واکسن و دارو داشته ایم که نشان از خودکفایی ایران اسلامی در حوزه بهداشت و درمان دارد.

شهردار قزوین با بیان اینکه در عرصه امنیت آنقدر اقتدار و اقتدار پیدا کرده ایم که این آرزو را از چشم دشمنان گرفتیم، گفت: امروز همه نظریه پردازان فرهنگ ایثار و شهادت، کشور ما را از روی زمین مطالعه می کنند. فرهنگ عاشورا

وی با بیان اینکه دشمن در صدد ایجاد یأس و عقب ماندگی در ملت ایران است، افزود: امروز امنیت و استقلال داریم در حالی که در دوران پهلوی حتی کارمندان ما از سوی آمریکا و انگلیس منصوب می شدند.

cc816b92 6a28 4c0b a689 e45ec6869973 خبر خاکستری


صباغی با بیان اینکه موفقیت ما مبتنی بر پیروی از ولایت فقیه است، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی مرهون زحمات امام راحل و ملت بصیر ایران است که همچنان توسط مقام معظم رهبری رهبری می شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه امروز الگوی کار ما در شهرداری باید بصیرتی باشد، گفت: شهر قزوین جزء 20 کلانشهر کشور شده است و در یک ماه اخیر به تعداد بالای 200 میلیارد تومان تسهیلات رسیده ایم.

شهردار قزوین اذعان داشت: در اولین روز ورودم به شهرداری قزوین با یک هزار و 500 میلیارد بدهی مواجه شدم و در بررسی ها مشخص شد که بدهی بسیار بیشتری نسبت به این سرمایه در شهر داریم.

این مسئول اضافه کرد: متأسفانه آنچه در بین کارکنان استان وجود ندارد بحث همدلی و همدلی است که خوشبختانه با تغییرات صورت گرفته به این همدلی و انسجام خواهیم رسید.

صباگی در پایان گفت: مشکل مردم ما پل سازی نیست چرا که در بسیاری از زیرساخت ها پیشرفت کرده ایم، اما مردم به دلیل برخی بد حکمرانی ها از فاصله طبقاتی رنج می برند که باید از طریق مطالبه گری رفع شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید