ضمانت غرب تنها راه جلوگیری از توافق مبتذل است/ مذاکره کنندگان باید مراقب سرمایه کشور باشند

ساعت: 10:50
تاریخ انتشار: 1300/09/22
کد خبر: 1791718

عضو کمیسیون صنعتی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مذاکره کنندگان در وین باید از سوی غرب تضمین شوند، گفت: بهترین راه برای جلوگیری از مذاکرات مبتذل بررسی غرب است.

مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ; وی با تاکید بر اینکه به توصیه مراجع تقلید، مذاکره کنندگان باید از توافق مبتذل پرهیز کنند، گفت: ایران در مذاکره با غرب با کسانی مقابله می کند که به عنوان اصل خود تحریم ها را اعمال کرده و برای اجرای آن به یکدیگر متوسل می شوند.

وی با بیان اینکه غرب تاثیر تحریم ها را دیده و با زیاده خواهی های دنیا مواجه شده است، گفت: اروپا و آمریکا آماده تدوین و امضای توافقی هستند که در قلب توافق تحریم ها قرار دارد. حتی به صورت غیرمستقیم به عنوان ابزاری برای فشار بر کشور ما.

طاهری با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری تاکید کردند که دولت قبل باید از دولت قبل در مورد اعتماد غرب و خداشناسی آمریکا درس بگیرد، تصریح کرد: سیاست دولت قبل اعتماد به غرب بود و نتیجه آن توافق بود. ملت ایران وزن روانی و موج رسانه ای کشور را دنبال کنند.

عضو کمیسیون صنعت مجلس با اشاره به اینکه فرمول مذاکره ایران با کشورهای 1+4 مشخص است، گفت: مذاکره کنندگان در وین باید از سوی کشورهای غربی تضمین شوند. ما نباید آن را فقط با ادعای روی کاغذ بپذیریم، بلکه باید همه ادعاها تایید شود.

نماینده مردم زنجام در مجلس با اشاره به اینکه پایتخت این کشور حامی مذاکره کنندگان است خاطرنشان کرد: ابزار دولت ما در وین وحدت و پیشرفت هسته ای است، مذاکره کنندگان باید مراقب باشند که این سرمایه از دست نرود.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید