طبقه کارگر هم در جبهه کارگری و تولیدی و هم در جبهه دفاع مقدس ایستاد.


ساعت: 13:20
تاریخ انتشار: 1401/02/11
کد خبر: 1835872

علی افضلی گفت: قشر زحمتکش در دوران دفاع مقدس هم در عرصه کار و تولید و هم در جبهه دفاع مقدس ایستادگی کردند و این امری است که برای دشمنان ما پرهزینه و سخت شده است. این سوال است».

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ علی افضلی جانشین فرمانده سپاه حضرت کمربنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری امروز در حاشیه همایش تجلیل از کارگران برتر استان به مناسبت روز جهانی کارگر (14 اردیبهشت)، روز معلم و تجلیل از کارگران برتر استان گفت: آرزوی انبیا از آغاز اسلام تا کنون تحقق جامعه اسلامی است و 1400 سال در تحقق این آرزو می گذرد.
سردار افضلی با اشاره به آیه 155 سوره انام گفت: خداوند در این آیه کتاب قرآن را برکت دهد زیرا قرآن سرشار از خیر و برکت است و از تصور انسان بالاتر است.


وی ادامه داد: در هر عرصه ای که می خواهید و خیر و برکت می جویید از قرآن که کتاب بسیار مبارک و پر خیر و برکتی است کمک بگیرید.

جانشین حضرت کمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری گفت: عمل به دستورات الهی و قرآن، تقوای الهی و بها دادن به کرامت و ارزش خود وظیفه همگان است.


وی با اشاره به دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه گفت: یکی از افتخارات جمهوری اسلامی مردمی بودن است. و در سال 1359 وارد میدان شد و با دشمنان مقابله کرد.


افضلی افزود: قشر زحمتکش در دوران دفاع مقدس هم در عرصه کار و تولید و هم در مقابل دفاع مقدس ایستادگی کردند و این امری است که برای دشمنان ما پرهزینه و سخت شده است. این یک مشکل است.”

وی تلاش امروز دشمنان را در راستای نارضایتی مردم ایران دانست و گفت: امروز جامعه کارگری با وجود تلاش فراوان دشمنان در این مرز و بوم که همچنان مانع رشد و پیشرفت است، موفق شده است. در راه. “ادامه دهید.

علی افضلی گفت: مسئله مهمی که پس از 44 سال از انقلاب و ادای احترام به کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ما را به پا کرده است، مقاومت و تلاش قشر زحمتکش ملت ایران است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت کمر بنی هاشم(ع) در پایان گفت: این تلاش و مقاومت قشر زحمتکش مستلزم مضاعف شدن مسئولیت مسئولان و دست اندرکاران و کسانی است که باید از این قشر زحمتکش حمایت کنند. این جنبش انقلابی و حکومت مردمی، نگاهی که نگاه واقعی به وضعیت واقعی زحمتکشان جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید