طرح «محدودیت های هوشمند» در بستر سامانه امید اجرا می شود

طرح برای

روز جدید : کمیته امنیتی، اجتماعی و انضباطی ستاد ملی مدیریت بیماری‌های عروق کرونر، ابلاغیه شماره یک خود را بر اساس بند اول مصوبات جلسه ۹۵ درباره اجرای طرح مدیریت هوشمند بیماری‌های امید صادر کرد.

کمیته امنیتی، اجتماعی و انضباطی ستاد ملی مدیریت بیماری‌های عروق کرونر، ابلاغیه شماره یک خود را بر اساس بند اول مصوبات جلسه ۹۵ در خصوص اجرای طرح مدیریت هوشمند بیماری‌های قلبی امید صادر کرد.

متن ابلاغیه شماره یک کمیته امنیتی، اجتماعی و انضباطی ستاد ملی مدیریت بیماری‌های کرونا به شرح زیر است:

21 ماه از همراهی و مشارکت جانانه و دلسوزانه شما هموطنان عزیز در مبارزه با بیماری های قلبی عروقی می گذرد. رفتار ناشناخته، غیرقابل پیش‌بینی و ظهور گونه‌های مختلف، نبود داروها و درمان‌های مؤثر و ایجاد فضای اضطراب، روزها، هفته‌ها و ماه‌های بیم و امید را در کشور رقم زد.

یکی از راهبردهای اصلی در کنار اقدامات پزشکی، اعمال محدودیت ها و مداخلات دولتی بود که شرایط عادی زندگی را تغییر داد و بر فعالیت های روزمره اجتماعی، اقتصادی، آموزشی، فرهنگی و غیره تأثیر گذاشت.

بحمدالله با تلاش همه ارکان نظام و اعضای ستاد ملی امروز شاهد موفقیت های مهمی در کشور هستیم که با ایثار و گذشت و از خودگذشتگی پرسنل سلامت در خط مقدم مبارزه با این بیماری و زحمات فراوان فرزندان زحمتکش این کره خاکی و مردم شریف شما توفیقات حاصل شده است.

در این راستا، با توجه به شرایط موضوع ایجاد تحول در مدیریت بیماری ها، ریاست محترم جمهوری در دستور کار قرار دارد که در قالب «طرح هوشمندانه مدیریت بیماری ها در زمینه مدیریت بیماری ها» اجرا می شود. سامانه امید» به دنبال فراهم کردن شرایط لازم برای امکان «همزیستی با تاج» و در عین حال کاهش خطر ابتلا به بیماری برای عموم مردم است.

بر این اساس اقدامات جدی برای کاهش محدودیت‌ها انجام شده است تا امکان فعالیت و تردد اقشار و اقشار مختلف مردم در محیطی امن‌تر امکان‌پذیر باشد و هر گونه محدودیتی فقط برای بیماران اعمال شود تا سلامتی افراد جامعه حفظ شود. اکثریت به دلیل ناآگاهی در خطر است.

دیدگاهتان را بنویسید