طرفداری از استقلال توسط پرسپولیس تحریم شد. اظهارات عجیب “قرمزها”.

طرفداری از استقلال توسط پرسپولیس تحریم شد.  بیانیه عجیب

خدمات اپلیکیشن اوانو در سه حوزه اپراتور، مالی و خرید آنلاین طراحی شده است.

باشگاه پرسپولیس با تبلیغ این اپلیکیشن برای هواداران خود نوشت: این باشگاه برای ایجاد تغییراتی در سیستم اقتصادی و ارائه خدمات فروشگاهی و اینترنتی به هواداران پرشور خود، همکاری خود را با اپلیکیشن اوانو آغاز کرد. اپلیکیشن اوانو خدماتی مانند کارت به کارت، پرداخت تمامی قبوض، خرید شارژ و بسته های اینترنتی، خرید آنلاین از فروشگاه ها و سایر نیازهای کاربردی و عمومی را ارائه می دهد… همچنین در اپلیکیشن اوانو، بخش های مختلفی از جمله بازیکنان تیم برای علامت گذاری امتیاز، انتخاب بازیکن برتر دریافت کننده سیم کارت و … نیز وجود دارد که فضای مناسبی را برای هواداران پرشور پرسپولیس ایجاد کرده است.

اما نکته جالب اینجاست که با وجود تبلیغ و درخواست در سایت رسمی باشگاه، هواداران پرسپولیس تمایل چندانی برای نصب اپلیکیشن مشترک با باشگاه استقلال نشان نداده اند.

هواداران پرسپولیس با دیدن نام اپلیکیشن اوانو روی تی شرت استقلال در بازی با تراکتورسازی در فضای مجازی واکنش های منفی نشان دادند.

اکثر کاربران پرسپولیس در فضای مجازی نوشتند: مدافع استقلال نصب نمی کنیم!

این در حالی است که مدیران باشگاه پرسپولیس و مجید صدری بارها در مصاحبه با هواداران پرسپولیس اعلام کرده اند که از زیر بار اسپانسر مشترک عبور نخواهند کرد اما اپلیکیشن اوانو خلاف ادعای آنها را ثابت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید