طنین مرگ در آمریکا در 13 آبان نشان از خشم انقلابی ملت ایران است

ساعت: 16:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781647

در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمده است؛

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد: طنین جهانی وفات 13 آبان در آمریکا نشان از خشم انقلابی ملت ایران از آمریکاست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شورای هماهنگی پیشرفت اسلامی در بیانیه ملت استکبار ایران برای حضور پرشور در جامعه مردم و یوم الله 13 آبان 1400 شکر و با تشکر سابق.

متن این بیانیه به شرح زیر است.

«اساسا الرحمن الرحیم »

امروز سیلی محکمی بر جامعه ملت بزرگ و مستکبر ایران اسلامی مردم و روز باشکوه 13 آبان “روز ملی مبارزه با استکبار جهانی” مشت آهنینی را که از آستین فرزندان غیور این آب و خاک و جوانان گمنام برومند نیروی دریایی مقتدر انقلاب اسلامی بیرون آمد، افزود. سپاه پاسداران. آمریکا جنایتکار دوباره می خورد آره و سرود فروپاشی آمریکا فروپاشید.

درست است که «مقاومت ملت ایران کلمه عبور سقوط “سلطه استکبار آمریکا” و طنین پیروزی و عزت و سربلندی ایران اسلامی.

حضور مردم ظالم و بیدار همیشه در صحنه و لحظه لحظه ایران اسلامی در اجتماع بزرگ و ضد استکباری 13 آبان در سراسر کشور، مظهر اراده و قدرت ملی، ظهور شور انقلابی، نمایش وحدت ملی و بصیرت دینی و آزادی و شجاعت مثال زدنی ایرانیان در جهت مبارزه با استکبار، استعمار و استبداد آمریکا بود.

امروز اوری لعنتی و جیغ زدن رسای مرگ بر آمریکا در مراسم ضد استکبار 13 آبان، نشان از خشم مقدس و بی پایان انقلابی ایران ستمگر استکبار جهانی و “بی عظمت” آمریکا او دشمن شماره یک بشریت بود.

حضور خصمانه، گسترده و هوشمندانه مردم همیشه در صحنه و مظلومیت ایران اسلامی در مراسم اجتماع بزرگ و مردمی یوملا 13 آبان 1400 “روز ملی مبارزه با استکبار جهانی” در بیش از 800 شهر، لبیکی از نو تقدیم به رهبر معظم انقلاب و میثاق نو با آرمان های خمینی کبیر و میثاق با ارزش های والای انقلاب اسلامی که همواره نفرت خود را از آمریکای مستکبر و اسرائیل غاصب جنایتکار اعلام کرده و آنان را بر شمار می آورند. یکی از دشمنان کشورهای مستقل آزاده او میداند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی; در عین حال با تشکر این حماسه آفرینان بزرگ از ملت عزیز، مستکبر و مقتدر ایران اسلامی حضور دارند وحدت با وجود سختی ها و مشکلات زندگی و سردی هوا و بارش باران در برخی نقاط کشور حماسه ای متفاوت خلق کنید و همچنین از سوی تمامی مسئولان دست اندرکار مراسم 13 آبان در سراسر کشور و اصحاب محترم رسانه که در جهت آگاهی عمومی ، آموزش و پرورش و ثروتمند افکار عمومی، اقناع و تشویق مردم در حضور در مراسم و انعکاس مناسب اخبار و نشان دادن گوشه هایی از وفاق و غیرت ملت بزرگ ایران اسلامی نقش اساسی داشتند. با تشکر و قدردانی می کند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید