عدالت اجتماعی با تداوم حرکت انقلابی امکان پذیر است/ از حقوق بشر عدول نخواهیم کرد


به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رمضانعلی سنگدوینی امروز در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم بزرگداشت واقعه بیست و نهمین روز، اظهار داشت: 43 سال این نظام و انقلابی به برکت ولایت را پشت سر گذاشتند. فراز و نشیب‌ها و سقوط‌های فراوان در حالی که امروز بر سر افتخار و اقتدار ایستاده‌ایم.


وی خطاب به کسانی که قلب آمریکا و غرب را در سر دارند، تاکید کرد: مراقب باشید مردم ایران تا پایان عمر از انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد.


نماینده مردم گرگان و آکالا در مجلس شورای اسلامی افزود: در 43 سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی هیچ گاه در برابر آمریکا و آرمان های استکباری آن زانو نزده ایم.


سنگدوینی با اشاره به اینکه امروز در جهان انقلاب اسلامی حرف اول را می زند، گفت: انقلاب اسلامی قیام کرد، مردم قیام کردند و این انقلاب همچنان مثمر ثمر است.


وی با بیان اینکه مقاومت ملت ایران در 22 بهمن روز بزرگ دیگری را رقم زد و اقتدار انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان داد، خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند انقلاب اسلامی هرگز از اهداف و آرمان های خود عدول نکرده است.


نماینده مردم گرگان و آکالا در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در مسیر برجام و مذاکره باشیم؛ اگر منویات مقام معظم رهبری را دنبال کنیم موفق می شویم، تمام حقوق ملت ایران باید از آمریکا گرفته شود.


سنگدوینی ادامه داد: آمریکا مسیری را که در تحریم های وحشیانه در پیش گرفته و همچنین تحریم نخبگان و مقامات عالی رتبه ایرانی و شهادت سردار قاسم سلیمانی به دستور ملحد رئیس جمهور آمریکا را فراموش نخواهد کرد. “


وی تاکید کرد: در دوران تحریم، انقلاب اسلامی آسیب زیادی دید. این تحریم های استکبار هرگز در اذهان مردم ایران فراموش نخواهد شد. ما حاضریم حق ملت ایران را از استکبار بازگردانیم و در این راه به هیچ وجه کوتاه نخواهید آمد.»


سنگدوینی گفت: آمریکا زمانی باید با ایران وارد مذاکره شود که تمام حقوق جمهوری اسلامی ایران را ادا کرده و همه تحریم ها را لغو کرده و آزمایش شده است. اگر این راه بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری محقق شود، قطعاً پیروزی با مردم انقلاب اسلامی پیروزی است.»


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید