عدم تکرار بحران آب؛ درخواست شورای شهر شهرکرد از مسئولان استانی


ساعت: 10:17
تاریخ انتشار: 31.05.1401
کد خبر: 1891628

در یکصد و پانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد مطرح شد؛

یکی از اعضای شورای اسلامی شهرکرد گفت: لازم بود بحران آب در استان از قبل پیش بینی شود تا شاهد این همه نباشیم و اکنون از مسئولان انتظار داریم حداقل برای آینده اقدامات لازم را انجام دهند. تا دیگر این بحران تکرار نشود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ مصطفی حیدری رئیس شورای اسلامی شهرکرد در دیدار با معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان و مدیر منابع آب شهرستان شهرکرد با بیان اینکه با توجه به پیگیری های قبلی شورا در خصوص تامین آب پایدار چرا برای جلوگیری از قطعی ۱۱ روزه آب شرب مردم هیچ اقدامی صورت نگرفت؟ گفت: مشکلی که به وجود آمده تقصیر مردم شریف شهرکرد نیست و مسئولان در هر سمت و سمتی که هستند باید پاسخگوی کوتاهی ها و کوتاهی هایی که در این زمینه کرده اند باشند.



فرشاد چراغ پور رئیس کمیته شهروندی شورای اسلامی شهرکرد با عذرخواهی از مردم ابراز امیدواری کرد که مشکل آب هر چه زودتر حل شود.

محمدرضا بیاتی نیز گفت: متأسفانه هم در تامین و هم در توزیع آب مشکلاتی وجود دارد و ظاهراً فکری برای شرایط بحرانی نشده است که پیش بینی تامین پایدار آب در مواقع ضروری ضروری است.

رئیس کمیته شهرسازی شورای اسلامی شهرکرد گفت: مردم شهرکرد، شهرداری و فضای سبز در 11 روز گذشته آسیب جدی دیده اند که نباید این گونه می شد.

در پایان این جلسه فاطمه بیگی رئیس کمیته املاک و کمیته اداری شورای اسلامی شهرکرد گفت: از مردم شریف و ولایتمدار شهرکرد و حتی استان بابت اتفاقات پیش رو عذرخواهی می کنم. از مسئولان انتظار داریم حداقل برای آینده اقدامات لازم را انجام دهند تا دیگر این بحران تکرار نشود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید