عدم نظارت بر خرده فروشان باعث تخلف می شود


ساعت: 18:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۶
کد خبر: 1839323

محمد کمال سودمند گفت: متاسفانه نظارت و نظارتی بر فروش و تحویل کالا توسط خرده فروشان وجود ندارد و این مشکل می تواند باعث تخلف صنفی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد کمال سودمند، رئیس اتحادیه بانکداران اهواز روز دوشنبه به رهیاب گفت: خوشبختانه کالاها به اندازه کافی وجود دارد، اما باید به گونه ای توزیع شود که در نهایت به دست مصرف کننده برسد.

وی افزود: نظام توزیع بازار و شبکه بانکداران (مجموعه ای از مراکز توزیع) باید اصلاح شود و به سمتی برود که بازار را مخدوش نکند.

رئیس اتحادیه بنکداران اهواز گفت: در مقطعی به دلیل کاهش توزیع شکر در اهواز با افزایش قیمت مواجه شدیم. خوشبختانه پس از مشاوره با شرکت های قند خوزستان این محصول هم اکنون در فروشگاه موجود می باشد.

سودمند افزود: کالاهایی مانند شکر که پرمصرف هستند باید بدون وقفه در بازار توزیع شود. عدم توزیع شکر در اهواز از 25 اسفند سال گذشته تا 15 فروردین ماه امسال بازار را با اختلال مواجه کرد.

وی گفت: متاسفانه نظارتی بر فروش و تحویل کالا توسط خرده فروشان وجود ندارد و این امر می تواند منجر به تخلفات صنفی شود.

رئیس اتحادیه بنکداران اهواز با انتقاد از توزیع شکر بسته بندی شده افزود: با این شرایط اقتصادی و با توجه به اینکه دولت موافقت کرده است شکر را به صورت فله ای عرضه کند، توزیع شکر بسته بندی با قیمت بالاتر و بدون قیمت مقرون به صرفه است. “

در چند هفته اخیر بازار اهواز با کمبود کالاهایی مانند شکر مواجه بوده که با موافقت شرکت های قند خوزستان، توزیع این محصول با سرعت بیشتری انجام شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید