عزت و اعتبار بین المللی مهمترین دستاورد انقلاب / رشد 25 درصدی در حوزه آموزش عالی

زمان: 08:47
تاریخ انتشار: 1400/11/14
کد خبر: 1805621

هاشمی گفت: مهمترین و بزرگترین دستاورد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، برکت استقلال، آزادی، عزت و قدرت بین المللی، دموکراسی و مشارکت مردمی است و پوشش آموزش عالی بیش از 25 برابر نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. قبل از انقلاب.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید حسن هاشمی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار خاورستان با بیان اینکه از دهه مبارک فجر آمدن خداوند را استقبال می کنم، گفت:

به گفته وی، در این فرصت کوتاه و فرصت اندک نمی توان دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تبیین کرد، زیرا تحول عظیمی در همه زمینه ها ایجاد شده و پیشرفت های بزرگ و دستاوردهای بزرگی در عرصه سیاسی و فرهنگی صورت گرفته است. کره. ، معنوی، اجتماعی و اقتصادی داشت.

به گفته هاشمی، مهمترین و بزرگترین دستاورد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، برکت استقلال، آزادی، عزت و اقتدار بین المللی، دموکراسی و مشارکت مردمی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی مستکبران و دشمنان و بدخواهان توانستند مسیر عزت، تعالی، پیشرفت و بالندگی کشور و معنویت، سازندگی و عدالت خواهی را فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه واقعاً تحقیق و تبیین اثربخشی و برکات انقلاب در همه عرصه ها حتی به صورت فهرستی امکان پذیر نیست، افزود: به طور خلاصه تنها در حوزه توسعه آموزش عالی و توزیع عدالت آموزشی در سراسر کشور است. آموزش عمومی کشور و دستاوردهای جمهوری اسلامی واقعا قابل تحسین است و قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب نیست.

این استاد دانشگاه ادامه داد: به گونه ای که گستره آموزش عالی نسبت به قبل از انقلاب بیش از 25 برابر شده است که باید رشد تعداد زنان در هیئت علمی را چند برابر کرد.

به گفته هاشمی، دانشگاه آزاد اسلامی یک نهاد بزرگ علمی غیردولتی و از ثمرات و برکات انقلاب اسلامی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: این دانشگاه هم اکنون دومین رویداد ملی خود را در دهه فجر آغاز کرده است و پیشرفت های علمی، فرهنگی و پژوهشی خود را در نمایشگاه ملی به عزیزان ارائه می کند.

به گفته وی سند تحول بنیادین این دانشگاه مدتی است که توسط دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه ابلاغ شده است.

وی افزود: این سند یک سند عملکردی و عملیاتی بر اساس مفاد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ایران و منویات و منویات حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) برای ترویج و توسعه فرهنگ و تفکر جهادی بسیجی است. «پیشرو در عرصه های علمی، آموزشی و فرهنگی و مسئولیت این دانشگاه.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید