عفاف و حجاب سرمایه و افتخار است/ سفر اضطراری بایدن به منطقه با هدف غارت منابع کشورهای عربی است.


ساعت: 15:53
تاریخ انتشار: 24.04.1401
کد خبر: 1883307

دری نجف آبادی سفر فوری رئیس جمهور آمریکا به منطقه را محکوم کرد و گفت: آنها به دنبال نفت و گاز و منابع کشورهای عربی هستند و کشورهای منطقه نباید به آنها اعتماد کنند زیرا در درون خود خسته و پوسیده هستند و دعوا می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی امروز در خطبه های نماز جمعه اراک با اشاره به عید غدیر خم گفت: این عید روح و جوهر اعیاد اسلامی، مظهر اسلام و اسلام است. قرآن در امامت و وجود امیرالمونین (ع) و فرزندان عزیز این بزرگوار در این بایرم هستند.

وی افزود: عید غدیر خم عید همه بشریت است و بالاخره همه بشریت باید زیر چتر امیرالمومنین(ع) و ائمه اطهار باشند.

امام جمعه اراک افزود: ولایت امیرالمونین جایگزینی ندارد و عید غدیر عید بزرگ جهانی و بین المللی است و همه ما وظیفه داریم در عرصه عمل الگوی بزرگی را به جهانیان نشان دهیم. حضرت علی (ع) دومین معلم آدم و بعد از پیامبر (صلی الله علیه و آله) اولین معلم عالم است و جانشینی ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به تصاویر تلسکوپی منتشر شده از نجوم تصریح کرد: محققان و ستاره شناسان بین المللی دورترین کهکشان از زمین را در فاصله 13.5 میلیارد سال نوری شناسایی کرده اند اما ابتدا این فیزیکدانان و ستاره شناسان بزرگ باید مطالعه کنند. خطبه اول حضرت علی (ع) درباره آفرینش جهان برای ما توضیح می دهد.

دری نجف آبادی با اشاره به جنایات آمریکا علیه جهان اسلام گفت: برای اینکه دنیا به دست آدم خوارها، رعب و وحشت، ترور و آدم کشی نیفتد، افرادی مانند بایدن، ترامپ و نتانیاهو، دانشگاه های دنیا باید آفرینش و کلاس هایی را آموزش دهند. نهج البلاغه

و افزود: در انبارهای این جنایتکاران بیش از 13 هزار بمب اتم نگهداری می شود و می توانند 10 بار زمین را نابود کنند، جامعه بشری با بمب اتم آباد نمی شود بلکه با عدالت و انصاف، تقوا، عزت، انسانیت و انسانیت آباد می شود.

امام جمعه اراک افزود: در استان مرکزی تمامی نهادها، رسانه ها، شهرداری، نیروی انتظامی و… باید برای جشن و برپایی این بایرام بزرگ بسیج شوند تا مراسم باشکوهی از عظمت و معنویت برگزار کنند.

وی با اشاره به عفاف و حجاب و تاکید بر اینکه عفاف و حجاب سرمایه، عزت و افتخار است، افزود: رضاخان مخالف عفاف و حجاب بود و مسجد گوهرشاد را با توپ بست و عده زیادی را اعدام کرد، اما ما نباید ابزار این مزدوران باشیم. اما ما باید در این مسیر با رفتار خردمندانه پیش برویم.

امام جمعه اراک افزود: امروز دشمنان با هجمه به اعتقادات جوانان و زیر سوال بردن موضوع عفاف و حجاب درصدد ایجاد شور دینی در جامعه در بین مردم هستند و لذا باید شور دینی هر روز در جامعه تشدید شود.

وی ادامه داد: بین ایمان، عفاف، حجاب، ولایت و بدحجابی مرز است و این مرز باید حفظ شود و هیچکس از فسق و فسق به جایی نمی رسد.

دری نجف آبادی با اشاره به ولادت حضرت موسی بن جعفر (علیه السلام) افزود: همه فرزندان این امام بزرگوار بدون استثنا فرزندانی زحمتکش و ایثارگر بودند که در رأس آنها امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و حضرت بودند. شاهچراغ (ع) همه در سرزمین ایران بود.

وی تاکید کرد: شیخ صفی الدین اردبیلی از نوادگان امام موسی کاظم (ع) است که شاهنشاهی صفویه را در اردبیل پایه گذاری کرد و ایران در این سلسله ادغام شد.

امام جمعه اراک گفت: همچنین از این سلسله ائمه هفتم، امام خمینی (ره) آمد و او را افتخار کرد و اولاد امام هفتم به ایران و تشیع آمدند و او را مفتخر کردند که یکی از شاخه های خانه نبوت و نبوت، پس باید قدردان اهل بیت باشد.

و افزود: آثار علمی، فرهنگی، معنوی و اخروی بزرگان خدا برای همگان دیده می شود و همه باید قدر این آثار را بدانیم.

دری نجف آبادی سفر رئیس جمهور آمریکا به منطقه را محکوم کرد و گفت: آنها به دنبال نفت و گاز هستند و نباید به منابع کشورهای عربی و کشورهای منطقه اعتماد کرد زیرا از درون تنها و نزاع می کنند خسته و پوسیده هستند.

وی افزود: کشورهای عربی باید به اسلام برگردند چرا که عزت آنها در سایه اسلام است و نباید به اسلام، بلکه به اسرائیل و استکبار پشت کنند و دست در دست هم برای عظمت اسلام و اسلام تلاش کنند. جمهوری ایران نیز آماده همکاری و حمایت است.

امام جمعه اراک خطاب به کشورهای عربی و منطقه گفت: نباید خود را بفروشید و از غرب لطفی دریافت کنید و فکر نکنید که غرب به شما اعتماد دارد یا قابل اعتماد است.

وی خاطرنشان کرد: اعتماد به اسلام و ملت‌های مسلمان رمز موفقیت کشورهای منطقه است و جمهوری اسلامی در همه عرصه‌ها برای مقابله با اسراییل و اشرار استکبار آماده و آماده است و از بلوک قدرتمند اسلامی و تمدن اسلامی، اقتدار و اقتدار دفاع می‌کند. و کرامت .دوباره بساز

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید