عقیم سازی سگ های ولگرد در دستور کار شهرداری


ساعت: 15:09
تاریخ انتشار: 1401/02/20
کد خبر: 1837799

رضا علیزاده گفت: با توجه به افزایش سگ های ولگرد، شهرداری فهرج در نظر دارد طی قراردادی با شرکتی در مرکز استان، طرح عقیم سازی سگ های ولگرد را اجرا کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا علیزاده رئیس شورای شهر فهرج در گفتگو با راه آرمان؛ وی با اشاره به مهمترین اقدامات شورای شهر و شهرداری خاطرنشان کرد: از جمله اقدامات شهرداری و شورای شهر در مدت 8 ماه، آسفالت بلوار قائم حدود 500 میلیون تن هزینه داشته است.

وی افزود: علاوه بر این در این مدت ساماندهی میدان شهیدان نوذری با هزینه ای بالغ بر 200 میلیون انجام شد و اکنون ساماندهی میدان آزادی با 80 درصد پیشرفت فیزیکی حدود 300 میلیون هزینه دارد.

علیزاده با اشاره به راه اندازی خطوط لوله آب و گاز کارخانه آسفالت افزود: مشکل اصلی این کارخانه کمبود خودرو است. اگر وسایل نقلیه ای مثل بنز و لدر داشته باشیم، حداقل یک بلوار را می توانیم با 70 تن قیر آسفالت کنیم.

رئیس شورای شهر فهرج همچنین از تغییر جداول قدیمی مسیر میدان امام علی(ع) به اداره پست خبر داد و گفت: سنگ های مرتبط با این پروژه با هزینه ای بالغ بر 530 میلیون تن خریداری شده و موجود است.

وی همچنین به اقدامات انجام شده برای ساماندهی مسیر میدان توحید تا روستای نعیم آباد اشاره کرد و گفت: زیرسازی این مسیر با اعتبار 200 میلیون ساخته شده و به محض اینکه خودروهای فرسوده شهرداری قرار گیرد. تعمیر، آسفالت کاری انجام خواهد شد.

علیزاده با بیان اینکه شورای شهر نزدیک به 200 میلیون برای ساخت پلیس راه فهرج – زاهدان هزینه کرده است، افزود: برای اولین بار در ایام نوروز سبد کالایی به ارزش 2 میلیون تن که بین نیروهای شهرداری توزیع کردیم محقق شد.

رئیس شورای شهرداری فهرج همچنین از رایزنی های انجام شده در خصوص توزیع قیر در شهرداری خبر داد و گفت: برای بافت های فرسوده جلساتی با کارکنان مربوطه تشکیل شد که 350 و 700 تن قیر به عنوان واسطه ارائه می کنند و اگر این میزان باشد. قیر در اکثر کوچه ها و خیابان های شهر فهرج سنگفرش است.

وی همچنین به پرداخت 700 میلیون تن به پیمانکار پروژه بلوار شهدا اشاره کرد و گفت: شهرداری ما بیش از 3 میلیارد سال پیش بدهکار است که اگر بخواهیم خوشبین باشیم باید بدهی ها را پرداخت کنیم، تجهیزات را تعمیر کنیم و توسعه دهیم. . مقدار. 15 میلیارد تن وام نیاز داریم.

وی گفت: وقتی رسیدیم همه خودروها خراب و فرسوده بودند و در این هشت ماه تعمیر دو اتوبوس، یک دستگاه پژو، یک دستگاه گریدر، یک دستگاه لودر و یک دستگاه آتش نشانی در مجموع 600 میلیون هزینه داشت.

علیزاده بودجه وقفه ای فهرج را یکی از مشکلات شهرداری برشمرد و گفت: نزدیک به دو سال است که بودجه پوششی فهرج به دلیل گزارش خودکفایی و سود کارخانه آسفالت در دوره های گذشته به استان قطع شده است. این گزارش فهرج نیازی به بودجه پوششی ندارد و حتی می تواند به شهرهای دیگر کمک کند!

وی افزود: از اولین روزهای شروع کار برای رفع این مشکل با بخشداری مکاتباتی داشتیم و نامه آن به سازمان برنامه و بودجه ارسال شد و امیدواریم با مساعدت نماینده محترم، بودجه شهرداری تامین شود. احیا خواهد شد.”

رئیس شورای شهر دلیل پیشرفت ریگان نسبت به فهرج را سرانه جمعیت دانست و گفت: شهرداری ریگان بر اساس 20 هزار نفر جمعیت یک میلیارد و 500 میلیون نفر جمعیت دارد اما شهرداری فهرج سرانه 250 میلیون نفر دارد. از 6800 نفر

علیزاده جمعیت شهرستان را بر اساس اعلام مرکز آمار 15 هزار نفر عنوان کرد و افزود: از طریق نماینده و فرماندار به تغییر آمار جمعیت فهرج با اسنادی که ارائه کرده ایم ادامه می دهیم.

وی در پایان درباره گلایه های مردمی از افزایش سگ های ولگرد در سطح شهر گفت: شهرداری فهرج در نظر دارد با توجه به افزایش سگ های ولگرد با یک شرکت در مرکز استان قراردادی را برای اجرای طرح عقیم سازی سگ های ولگرد در شهر منعقد کند. این شهر باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید