غدیر تا برپایی حکومت جهانی امام زمان(عج) جریان زنده است/ عشق به دهات. هویت مردم خوزستان

وی افزود: همانا غدیر دستاورد مطلوب پیامبران است که به وسیله آن دین و برکات بر انسان کامل می شود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اسلام بدون امامت امیرالمومنین(ع) ناقص است، گفت: در این زمینه نیز دین بدون هدایت الهی بهتر باقی می ماند زیرا روح پاک محمدی (ص) .) در اسلام جریان دارد.

حضرت آیت الله العظمی فرمودند: غدیر جریانی زنده است که از ولایت امیرالمومنین(ع) آغاز شد و تا برپایی حکومت جهانی و کریمه امام زمان(عج) ادامه خواهد داشت.

وی در تشریح روند عید غدیر در ادوار مختلف اسلام گفت: در گذشته پس از روی کار آمدن امیرالمومنین(ع)، حکومت اسلامی به دلیل کفر نعمت با چالش ها و مشکلات بزرگی مواجه شد. ولایت، زیرا جریان مال و قدرت، ولایت اصیل خدا را به پادشاهی معاویه تبدیل کرد و اگر خون سیدالشهداء (علیه السلام) درخت اسلام را سیراب نمی کرد. چیزی از این دین باقی نمی ماند.

عضو شورای خبرگان رهبری ادامه داد: همچنین امام خمینی (ره) در دوران معاصر با پیروزی انقلاب اسلامی تصویری از پیام غدیر خم را به جهانیان نشان دادند که اکنون جمهوری اسلامی ایران با خردمندان. رهنمودهای مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب با تزکیه نفس، جامعه پذیری و ایجاد زیرساخت های پیشرفته به سمت تمدن پیش می رود.

آیت الله کعبی افزود: غدیر بر اساس انتظار و عشق به امام زمان (عج)، پایه و اساس حکومت دین در جهان است که رهبر آن حضرت مهدی (عج) خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به اینکه خوزستان دروازه تشیع است، گفت: عشق به ولایت هویت مردم خوزستان است و جشن باشکوه غدیر با برنامه های مردمی در سراسر استان هر چه بیشتر برگزار می شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: عید سعید فطر با شادی غدیر خم مظهر نشاط، سربلندی، عزت و عزت هر ایرانی است که سرمایه بزرگی برای توسعه کشور محسوب می شود و می تواند کمک شایانی به توسعه کشور کند. تحقق جامعه مترقی و زندگی خوب.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید