غرفه هایی برای شکستن انحصار دیجیتالی دشمن/جوانانی که از فعل «ما می توانیم» استفاده می کنند.


زمان: 12:30 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: 26.08.1401
کد خبر: 1911660

در ماراتن تولید محتوای دیجیتال مولک سلیمان چه می گذرد؟

چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان کرمان برگزار می شود. در این رویداد شاهد حضور جوانانی هستیم که با تلاشی وصف ناشدنی به تولید محتوا می پردازند و به نظر می رسد می خواهند با اجرای خود از فعل «ما می توانیم» استفاده کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; مقصد ما شهرک تولیدکننده عسل رفسنجان، محل برگزاری چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان کرمان بود. این رویداد به همت معاونت فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان و همکاری مجتمع مس سرچشمه رفسنجان برگزار شد. 26 تیم با حضور 114 تیم در قالب انیمیشن، بازی موبایل و نرم افزار موبایل در این رویداد شرکت کردند.

وقتی وارد سالن مراسم شدیم؛ نام شهدا در بالای سکوهای هر تیم مورد توجه قرار گرفت. شهید اسدی، شهید هاشمی، شهید بامری، شهید طارمی، شهید زینلی، شهید گرامی، شهید زنگی آبادی، شهید اسدی، شهید یوسف الهی و… و با شرایطی که کشور دارد با دیدن کابین ها این حس را به یاد آدم می آورد. که ما هنوز در جنگ هستیم و امروز این جوانان در این سنگرهای جنگ نرم باید برای مقابله با فعالیت ها و عملیات روانی دشمنان اقدام عملی کنند، حالا این افسران جنگ نرم باید پا به عرصه تولید محتوای دیجیتال بگذارند. به طور جدی، البته در این زمینه نباید از تلاش و حمایت مسئولان غافل شد.


70503442 d644 44aa ab93 c8c3b3999c03 خبر خاکستری


6be5b73b 66a4 4207 b84c c4c26b00eeae خبر خاکستری



برخی از تیم ها و داوران شرکت کننده در دوره های قبلی این رویداد شرکت کرده بودند اما با اشتیاق بیشتری در این دوره شرکت کردند تا دوباره خود را محک بزنند و البته نکته مهم این بود که برخی از شرکت کنندگان به همراه همسرانشان در رویداد.

در میان غرفه ها حضور سه دختر جوان توجهم را جلب کرد. به گفته مسئولان رویداد، این تیم جوان ترین تیم شرکت کننده است که مهارت های خود را در قسمت کات انیمیشن محک زده است و وقتی با آنها صحبت کردم، با دقت توضیح دادند که چگونه کار می کنند و من گفتم “ما می توانیم” آن را در صحبت هایشان احساس کنیم.


63df8d1c ffd2 4d4d bf31 fbb41c8c7487 خبر خاکستری

فعالیت غرفه ای از شهرستان فاریاب در جنوب این ولایت نیز از جمله غرفه هایی بود که توجه من را به خود جلب کرد. اعضای این تیم شامل دو زن و یک مرد برای اولین بار در زمینه گرافیک انیمیشن در این رویداد شرکت می کنند. همچنین غرفه روبروی تیم فاریاب از شهرستان بم بود که به گفته مسئولان برگزاری این رویداد این تیم قدیمی ترین تیم شرکت کننده شد.


d96ff1c3 f87c 4594 99a5 781e9c5fe195 خبر خاکستری

از کنار غرفه ها که می گذشتم، تیم شهید زینلی را دیدم که با بسیج کارگری مس در سرچشمه همراه بود. این تیم سال گذشته پس از کسب مقام اول در بخش نرم افزاری در سطح ناحیه، مقام اول ماراتن کشوری را نیز کسب کرد و امسال نیز در این مسابقات شرکت کرد که البته دو نفر از اعضای تیم به همراه همسران خود در این مسابقه شرکت کردند. رقابت. وقتی به این غرفه رفتم عکس شهدا از جمله شهید هرازی، شهید زین الدین، شهید صیاد شیرازی در قالب یک قاب کوچک جلب توجه می کرد و اعضای تیم نیز جمله معروف سپهبد را بر روی مانیتور خود نصب کردند. شهید سلیمانی ما امت شهادتیم. سرپرست تیم در خصوص فعالیت خود گفت که ما نرم افزار آموزشی طراحی می کنیم که استفاده از این نرم افزار به گونه ای است که ممتحن به هیچ وجه نمی تواند تقلب کند.


77f3c29d e700 4397 91ad 135190804e0d خبر خاکستری



وقتی در غرفه بودم عکس شهید سعید بیاضی زاده توجهم را جلب کرد. ناگفته نماند که درست از افتتاحیه مراسم، یک مرد ملبس به لباس روحانیت در میان اعضای شرکت کننده توجه من را جلب کرد. وقتی به آن غرفه رسیدم، حضور همان روحانی را در آن غرفه دیدم. حجت الاسلام رنجبر کرمانی و اعضای تیم از شهرستان انار در این رویداد گرافیکی انیمیشن حضور داشتند. وی در خصوص دلیل شرکت در این رویداد گفت که شرکت کردیم تا خودمان را محک بزنیم.


77f50d39 b28f 4854 b300 2e22500bd433 خبر خاکستری

به گزارش را آرمان؛ یک روز از شروع این رویداد می گذرد و تیم ها همچنان در تلاش برای تولید محتوای دیجیتال هستند و رتبه های برتر در رشته های مختلف به مرحله کشوری راه می یابند و امیدواریم استان کرمان نیز همانند سال های گذشته به تولید مفتخر باشد. سال های گذشته محتوای دیجیتال باید در صحنه ملی قرار گیرد. البته نکته مهم این است که مسئولان به فکر حمایت از جوانان فعال در این عرصه باشند.

انتهای پیام/

https://armanekerman.ir/vdcd9z0fzyt0s96.

دیدگاهتان را بنویسید