فال 12 زوج جولان در ماه امید / آغاز زندگی مشترک بدون تشریفات با سیره اهل بیت (ع)


ساعت: 09:51
تاریخ انتشار: 91/01/29
کد خبر: 1822768

این ازدواج با کمک واقفان و مجمع خیریه گلستان انجام شد.

دوازده زوج گلستانی آغاز زندگی مشترک خود را با ولادت امام حسن مجتبی (ع) جشن گرفتند تا در ماه امید و با الگوگیری از اهل بیت (ع) نشان دهند که می توان با رضایت عاقبت به خیر شد. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش گلستان ما به نقل از مهر، ۱۲ زوج گلستانی همزمان با امام حسن مجتبی (ع) جشن ازدواج خود را جشن گرفتند، مراسمی که با اهدای جهیزیه از سوی مجمع ملی خیرین ازدواج با همکاری اداره امور و امور خیریه برای سهولت زندگی همراه بود. و سرآغاز روزهای شاد و پر امید باشد.

مدیرکل کمک ها و امور خیریه منطقه گلستان بر ترویج ازدواج آگاهانه و آسان تاکید کرد و گفت: باید مقدمات ازدواج جوانان فراهم شود و گام های خوبی در این راستا عاقبت بخیری خواهد داشت.

حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد با اشاره به اینکه مراسم تجلیل از 12 زوج جوان با تحصیلات پایین به همت واقفان و مجمع خیرین ازدواج استان گلستان برگزار شد، افزود: تا زوج های جوان با الگوگیری از اهل بیت(ع) شاد باشند. مانند).

وی بخشش و کرامت را از ویژگی های امام حسن مجتبی (ع) برشمرد و گفت: این امام همام به اهل بیت معروف است و بارها در طول عمر پربرکت خود مال خود را بین نیازمندان تقسیم می کند که این اتفاقی ماندگار در کتب شیعه و سنی ثبت شده است.

مدیرکل نذورات و فعالیت های خیریه استان گلستان از اهدای 12 سری جهیزیه به 12 زوج جوان در استان خبر داد و گفت: برای ازدواج آسان به هر یک از زوجین 30 میلیون تن کمک جهیزیه اهدا شد.

سلیمانی فرد با اشاره به اینکه همه باید برای رفع موانع ازدواج و رفع مشکلات اشتغال جوانان تلاش کنند، تصریح کرد: توجه به نیازهای جوانان زمینه لازم برای ماندگاری و طول عمر آنان را فراهم می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید