فرمانده انتظامی ویژه: در سال 1402 باید ظرفیت خود را برای پوشش 400 نقطه برای مقابله با اغتشاشات دو برابر کنیم.

فرمانده انتظامی ویژه: در سال 1402 باید ظرفیت خود را برای پوشش 400 نقطه برای مقابله با اغتشاشات دو برابر کنیم.

سردار حسن کرمی در رزمایش 1402 ملی تامین اجتماعی با گرامیداشت سال نو و با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان با نوروز بایرام افزود: ما یکی از یگان های حرفه ای و چند ماهه نیروهای مسلح هستیم که به عنوان پلیس نظامی بخشی از مجموعه فرماندهی کل این افتخار را داریم که به مردم عزیز ایران خدمت کنیم. یگان ما دارای ویژگی های خاصی است که تقریباً در بین نیروهای مسلح منحصر به فرد است.

وی با اشاره به انعطاف پذیری یگان ویژه فرج، به نقل از مهر، گفت: ما می توانیم خود را با شرایط جغرافیایی و تهدیدات تطبیق دهیم و تجهیزات مناسب برای هر نوع ماموریتی داشته باشیم و مفتخریم که بیشتر تجهیزات در داخل کشور ساخته می شود.

کرمی نیروهای جوان، مؤمن و انقلابی را از ویژگی های منحصر به فرد یگان ویژه فرج عنوان کرد و گفت: بر اساس مأموریت های شش گانه مندرج در سند راهبردی، آماده ایم در هر زمان و هر لحظه با هر تهدیدی خود را قربانی کنیم. ما هرگز اجازه نمی دهیم دشمنان آرامش مردم را بر هم بزنند.

وی خاطرنشان کرد: در نبرد اخیر که با موفقیت به پایان رساندیم و این عملیات را به افتخار زینب (سلام الله علیها) نامگذاری کردیم، توانستیم با تمام توان و استعداد خود از نظر مادی، نیروی انسانی و پشتیبانی رسانه ای دشمن را زمین گیر کنیم. ، و همچنین بینی خود را به خاک بمالید.

فرمانده یگان ویژه فرجا تصریح کرد: دشمن تمام توان خود را وارد میدان کرد اما در مقابل قدرت و توان نیروهای عمل کننده در این عملیات زانو زدند و ما پیروز شدیم و نتوانستند به اهداف خود برسند و ما ماندیم. و خواهند ماند، اما آنها جان خود را در شکستی ننگین از دست دادند.

وی با بیان اینکه آثار و پیامدهای عملیات کنترل اغتشاشات اخیر حل و فصل سیاسی جدیدی را در منطقه تجربه می کند، اذعان داشت: همگرایی، وحدت و انسجام بین دولت های منطقه در حال شکل گیری است و اثری از میانه بزرگ نمی بینیم. طرح شرق و نقشه رژیم صهیونیستی و آنها جایی در منطقه نخواهند داشت.

کرمی خطاب به یگان ویژه فرجه گفت: شما رزمندگان یگان ویژه در این پیروزی ها نقش اصلی را داشتید. شما باید به خود افتخار کنید که در چنین دوره ای در این گروه خدمت کرده اید و در مقابل یک شورش بزرگ، آرامش و امنیت را به کشور بازگردانید.

فرمانده یگان ویژه فراجا تصریح کرد: شما عزیزان در خط مقدم عملیات های بشردوستانه هستید و از کمک به مردم در جایی که نیاز دارند دریغ نکنید. هیچگاه عملیات یاوران شما در سیل، زلزله، برف و حوادث غیر مترقبه را فراموش نمی کنیم و خدمات شما در اربعین هرگز فراموش نخواهد شد.

وی با بیان اینکه در حوزه امنیت داخلی علاوه بر کنترل اغتشاشات، نقش‌های جدیدی را بر عهده خواهیم گرفت، اظهار داشت: در آینده بر اساس تدابیر کشور، ماموریت‌های خاص‌تر و بیشتری از این نوع را در برنامه‌های خود قرار خواهیم داد. فرمانده انتظامی در ایجاد امنیت در اقصی نقاط کشور

کرمی ادامه داد: برای حمایت از یگان های مرزی اقدامات رزمی را در دستور کار داریم، در صورت نیاز از یگان های مرزی حمایت خواهیم کرد. برای نقش های جدید نیازمند تجهیزات و آموزش های جدید هستیم و باید ابزارهای فنی مدرنی را در دستور کار داشته باشیم.

فرمانده یگان ویژه فرجه همچنین گفت: در سال 1402 باید ظرفیت خود را افزایش دهیم تا وضعیت موجود را دو برابر کنیم تا بتوانیم 400 نقطه را برای مقابله با اغتشاشات پوشش دهیم.

وی گفت: در عملیات ظفر برای رضایت خداوند متعال و رضایت مردم تلاش می کنیم و بهترین هدیه برای ما این دو دستاورد خواهد بود. در این عملیات با استفاده از تعدادی از نیروهای خود و با استفاده از تیم های گشتی و اطلاعاتی مرئی و نامحسوس با جرایم آشکاری که مردم را نگران کرده است برخورد قاطع خواهیم کرد.

کرمی تصریح کرد: برخورد با جرایم خشن و مجرمان تحت تعقیب جزء برنامه ماست و انشاالله با مقررات برخورد مناسبی خواهیم داشت. گشت‌های عملیات ظفر در سراسر کشور با توجه به جغرافیای جنایت و زمان وقوع جنایات فعال هستند و به هر کسی که آرامش و امنیت مردم را بر هم بزند هشدار می‌دهد که با آنها قاطعانه برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: مرحله اول عملیات ظفر تا پایان تعطیلات ادامه دارد و در صورت صلاحدید فرمانده معظم کل قوا با توجه به نیاز جامعه ادامه خواهد یافت.

کرمی تصریح کرد: بدون حمایت مردم هرگز نمی توانیم موفقیت کامل در ماموریت ها داشته باشیم و در عملیات لبیک یا زینب نیز با حمایت مردم به موفقیت های درخشانی دست یافتیم.

وی بیان کرد: امیدوارم زحمات و تلاش های شما همکاران عزیز در سراسر کشور مورد رضایت خداوند متعال قرار گرفته باشد و بتوانیم این رسالت و سایر ماموریت ها و عملیات های افتخارآفرین را با سربلندی ترک کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید