فرمانده کل سپاه: سقوط اسرائیل را نزدیک می بینیم

سرلشکر پاسدار حسین سلامی در سخنرانی روز جهانی قدس در جمع مردم اصفهان در میدان امام (ره) ضمن تسلیت ایام شهادت امام علی (ع) گفت: از زمانی که همه قدرت های شیطانی دنیا و مردم فریب خورده ای که در این چند ماه هستند دشمنان بزرگ ما در آرزوی شکست ملت ایران، رویای فروپاشی نظام مقدس اسلامی ما بودند و آرزوی شکستن اراده، امید و آرمان بزرگ این مردم را داشتند. در کوچه و خیابان به جوانان ما حمله کرد و آنها را کتک زد، قبل از نظام مدت کمی گذشت.

وی افزود: در راه معجزه آسای ملت بزرگ ایران در حمایت از آرمان های امام راحل و حضرت آیت الله خامنه ای، مردم عزیز به میدان آمدند و با خیزش های اجتماعی عظیم و بی پایان، رویاهای دروغین دشمن را باطل کردند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه بار دیگر شاهد شکوفایی اقتدار بزرگ ایران هستیم، ادامه داد: شخصیت بزرگ ایران نسبت به گذشته خود شکلی متفاوت به خود گرفته است. نه تحریم دشمن توانست این ملت را وادار کند و نه فشار سیاسی بین المللی دشمنان نتوانست این ملت را در انزوای سیاسی قرار دهد و نه عملیات شدید روانی و رسانه ای دشمن در فضای مجازی و واقعی هیچ کدام نتوانست. اراده و ایمان و شکوه مقاومت را نابود کن تا روحیه ایثار و حس زیبای وفاداری را از این ملت بزرگ بگیری.

وی با بیان اینکه توطئه دشمن در چند ماه اخیر بسیار جدی بود، اظهار داشت: ما با آرایش قدرت جهانی مواجه بودیم، همه شیاطین با تمام استعداد و ظرفیت به مقابله با کشور ما آمده بودند. از آمریکا، اروپا، مرتجعین عرب و رژیم صهیونیستی، مزدوران و شیادان داخلی و جریانات سیاسی مرموز، ورشکستگان سیاسی – همه به میدان آمدند. آمده بودند تا شکوه آن جمعیت بی پایان را که امروز نشانه جدیدی از وفاداری خالصانه دارد بشکنند و آن خط بی پایان را بشکنند.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: به طور معجزه آسایی با رهنمودهای مقام معظم رهبری و وفاداری مردم به ایران بزرگ، همه این نقشه ها، توطئه ها و آرزوهای نگران کننده نقش بر آب شد و دشمن دوباره در یأس و ناامیدی فرو رفت. آنچه در مورد ما فکر می کنند این است که خدا گفته است که در روی زمین مغرور هستند، با غرور راه می روند، مکر شیطانی آنها به خانواده آنها برمی گردد، به خودشان باز می گردند.

وی با بیان اینکه اکنون چهره آشفته و آشفته همه دشمنان خود را می بینیم و در مقابل ایران سربلندی را نیز می بینیم که همچون خورشید در سپهر سیاست جهانی می درخشد، تصریح کرد: همچنین مردم پرچم در دست و جوانانی که پیشانی بر پیشانی بسته اند، می بینیم که برای له کردن استخوان های دشمن آماده جهادی بی پایان هستند.

آمریکا از منطقه بیرون رانده شده است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با اشاره به شرایط کنونی آمریکا گفت: آمریکا را نگاه کنید از سیاست این منطقه بیرون رانده شده است و جایی برای نشان دادن قدرت و گستره، نفوذ و قدرت ندارد. کنترل سیاسی حتي متحدان ديروز آمريكا كه از پيروان و پيروان سياسي او بودند، امروز از او فاصله گرفته اند. به ماکرون نگاه کنید که در کشور خودش با مشکلات اساسی احاطه شده است که زمانی در کنار عناصر ضد انقلاب سرنگون کننده رژیم بود، امروز حتی در جمع کردن زباله های پایتختش هم مشکل دارد و فهمید که آمریکا باید به او کمک کند. . گمشو

وی افزود: اروپا متوجه شده که تابعیت سیاسی از آمریکا هیچ مانعی ندارد و به دنبال آن هستند تا حمایت از دلار را از بین ببرند. اگر به رژیم های عربی نگاه کنیم، می بینیم که چگونه به آمریکا پشت کرده اند و از آن فاصله گرفته اند و حتی تصاویر تمسخر آمیزی از آمریکا منتشر می کنند. حتی ترس از ماهواره آمریکایی هم از او افتاده است. در عراق نتوانست حکومت را راضی کند و در گوشه ای از سوریه بدون نفوذ سیاسی ماند. در جنگ یمن نتوانست کاری علیه انصارالله انجام دهد و در نهایت جنگ یمن با کنترل سیاسی و نظامی انصارالله وارد مرحله نهایی خود شد.

آمریکا توان حمایت از رژیم صهیونیستی را ندارد

سردار سلامی با بیان اینکه امروز حتی آمریکا هم نه می خواهد و نه می خواهد از رژیم صهیونیستی حمایت کند، گفت: امروز ناتوانی آمریکا به عدم تمایل آن به حمایت از رژیم صهیونیستی تبدیل شده است، مقامات صهیونیستی اجازه ملاقات با رئیس جمهور را ندارند. این کشور در ایالات متحده یعنی شکست های این رژیم ها آنقدر آشکار است که انسجام آنها را شکسته است. جبهه استکبار متلاشی شده و چسبی که آنها را به هم پیوند داده است دیگر قادر به نگه داشتن این نیروها نیست.

امروز جمهوری اسلامی ایران مایه مشروعیت سایر نظام ها شده است

وی با اشاره به خوش اقبالی همسایگان برای تعامل با جمهوری اسلامی ایران گفت: جمهوری اسلامی در چشم دشمن باید منزوی می شد. اما امروز مایه مشروعیت سایر نظام‌ها شده است و برای حل چالش‌های درونی خود، کسانی که با چالش مواجه بودند، دریافتند که باید حیات سیاسی جمهوری اسلامی ایران را به عنوان یک نظام مؤثر در عرصه منطقه‌ای و منطقه‌ای بپذیرند. تحولات جهانی، که یک واقعیت بزرگ است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: ما را در چهارراه تحریم، انزوا، تهدید نظامی، عملیات روانی و فشار برای برهم زدن امنیت قرار داده بودند و از همه جهت خطوط فشار را بر این کشور و ملت وارد کردند. ایران بزرگ همه این ماجراها را پشت سر گذاشت و بر اراده دشمن چیره شد. موانع آنها را در هم شکست و پشت صلابت این ملت و در رأس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب ایستاد و ایستاد.

عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به پایان رسیده است

وی تصریح کرد: اجازه دهید کمی به گذشته نگاه کنیم، آن زمان که برخی از رژیم‌های عربی تلاش می‌کردند روابط خود را با صهیونیست‌ها عادی کنند، اکنون برای آنها فقط یک شرم ملی و عربی شده است و حتی زمانی که مقامات صهیونیستی می‌آمدند. هواپیما به پایتخت برخی از این کشورها می رود و آنها با غرور ژست می گیرند که گویی دست خود را علیه ما بلند می کنند. همه کسانی که به دنبال عادی سازی روابط با این رژیم بودند، همه این خط را رها کردند و تمام شد. آنها احساس تأسف و شرمندگی می کنند زیرا نمی توانند به تکیه گاهی که موریانه خورده و به زودی شکسته می شود تکیه کنند.

سردار سلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی پوسیده و رو به زوال است و بسیار نزدیک به فروپاشی است، خاطرنشان کرد: اولین نشانه های فروپاشی آن این است که نظام سیاسی مستقر در این رژیم وجود ندارد و متفرق است. نخست وزیر این رژیم وزیر جنگ خود را که مخالف او بود جایگزین کرده و مجبور به انتخاب مجدد او شده است، یعنی کفگیر سیاست آنها به ته دیگ افتاده است. از سوی دیگر مجبور می شوند از ورود مردم فلسطین به مسجد الاقصی جلوگیری کنند. این آشفتگی سیاسی که در اسرائیل می بینیم و هر شب صدها هزار صهیونیست در برابر این رژیم می ایستند کاملاً جدید است و نشان می دهد که کنترل این رژیم بر اداره جامعه چندپاره است.

وی افزود: آنها می‌خواستند خیابان‌های ما را مملو از جمعیت و اعتراض ببینند، اما امروز خیابان‌هایشان شاهد بزرگترین صحنه اعتراضات خیابانی است که این رژیم مستأصل را به مرز سقوط رسانده است. این حالت نمی تواند به جایی سفر کند.

سقوط رژیم ننگین صهیونیستی به راستی نزدیک است/ زوال این رژیم برگشت ناپذیر است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سقوط واقعا نزدیک است، هدف آزادسازی بیت المقدس در حال تبدیل شدن به یک واقعیت روشن و قابل دسترس است. بنابراین، این رژیم با چندین بحران بزرگ مواجه است، اول بحران سیاست خارجی که شاهد آن هستیم به سمت انزوا پیش می رود، دوم مشکل آشوب و بی ثباتی داخلی، اعتراضات اجتماعی و ناکارآمدی و بی کفایتی مطلق دولت حاکم. در این حالت برای پاسخ به اعتراضات مردمی. این سیر نزولی برگشت ناپذیر است، زیرا تمام نیروهایی که او را در این سال ها نگه داشته اند خسته شده اند و نمی توانند هزینه های سنگین بقای این رژیم را بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین چیز این است که جنبش فلسطین جان تازه ای گرفته است، کرانه باختری تحت سلطه دست های نامرئی بوده است و این دست های نامرئی کرانه باختری را مسلح کرده است. امروز پازل امنیتی این رژیم هر روز پیچیده تر می شود. در گذشته اگر به فلسطینی‌ها حمله می‌کردم، درجا پاسخ می‌دادند، اما امروز آتش از لبنان بر سر صهیونیست‌ها می‌بارد و این رژیم نمی‌تواند پاسخ دهد. سوریه به او حمله می کند، نمی داند کیست و نمی تواند پاسخ دهد، از نوار غزه به او آتش گشوده می شود.

سردار سلامی تصریح کرد: دیگر تیر و کمان و سنگی وجود ندارد و موشک های بیشماری است که از سد گنبد آهنین می گذرد و همگی سامانه ضد موشکی رژیم صهیونیستی را دور می زنند و در نقطه ای که می خواهند ثابت می کنند و انتقام. شهدا را آن دستان نامرئی خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه در کرانه باختری و تل آویو عملیات انجام شد، گفت: رژیمی که دور خود را به عنوان پادگان خطرناک دیوار کشیده و امروز قوی ترین سیستم های امنیتی و ضد نفوذ را در اختیار دارد، نمی تواند مانع تسلیح کرانه باختری شود. مجاهدین فلسطینی و نبرد در عمق خاک آن با تساوی به پایان رسید پاسخ به همه این چالش ها و بحران ها برای رژیمی با کارایی و حاکمیت پایین ممکن نیست.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قدس راه آزادی را طی کرده است، می توان گفت فلسطینی هایی که در ماه های گذشته از خود دفاع می کردند اکنون افق بلند نگاه خود و سرزمینی را می بینند که پذیرای آنهاست. سنت خدا بر این نیست که ظالمان بمانند و خنجری که آمریکا و انگلیس به نام رژیم صهیونیستی بر امت اسلامی زدند، ممکن است جراحات عمیق تری بر پیکر امت وارد کند.

گفت: وعده های خدا نزدیک است و ما به پیروزی بسیار نزدیک خواهیم رسید. هر حرکتی از سوی رژیم صهیونیستی قبل از آنکه آنها تصور کنند، نقطه شروعی برای یک فروپاشی زودهنگام خواهد بود. این کابوس، خواب های آشفته، اضطراب های جبران ناپذیر، صهیونیست ها را رها نمی کند. امیدواریم در آینده نزدیک در قبله اول مسلمین به امامت رهبر معظم انقلاب به صورت مجلس نماز بخوانیم. در این روز در جمعه ای زیبا در پایان ماه مبارک رمضان، قدس را از نزدیک تماشا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید