فرهنگسرای اهل بیت (ع) و مداحی در شهرداری قزوین راه اندازی شود

رییس کمیسیون بانوان شورای شهر قزوین :

رییس کمیسیون بانوان شورای شهر قزوین گفت:مدیریت شهری قزوین می تواند یکی از فرهنسگراهای تحت مدیریت خود را با عنوان اهل بیت(ع) و مداحی در اختیار کانون مداحان استان قرار دهد.


به گزارش

خبرگزاری موج

قزوین

، فاطمه اشدری رییس کمیسیون بانوان  و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با حضور رییس و اعضای کانون مداحان استان قزوین برگزار شد، ضمن تبریک و گرامی داشت روز بسیج ، به تمام بسیجیان ، مداحان بسیجی و اصحاب  رسانه حاضر در جلسه ، اظهار کرد: ما هر چه داریم از اهل بیت (ع) و ائمه اطهار است و ضرورت دارد تا از کسانی که در عرصه ستایشگری و مداحی فعالیت دارند حمایتهای شایسته ای صورت گیرد.

وی گفت : مداحان هر روز، هر فصل و هر دوره و همه ساله می توانند رویدادهای مهم تاریخ را به رویدادهای بزرگ و تاثیر گذار و ماندگار تبدیل کنند و در اذهان عمومی که پای دل و پای منبر آنها می‌نشینند، تاثیر گذار باشند،  پس رسالت مهمی را عهده دارند . می‌توانند حال دل ، نسل امروز و نسل های آتی را ولایی و اهل بیتی و از این چشمه ی الهی سیراب ‌کنند.  وقتی چنین باشند مزدشان را از خدا گرفته اند .

اشدری ادامه داد:  یکی از اهداف ما هم همین است فراهم کردن شرایط تربیت فرزندان ولایی و اهل بیتی که سرآغاز رستگاری و پیشرفت و سرآمد و متعالی شدن است . آنچه که امروز در علم آموزی و مهارت آموزی پیوست لاینفکی محسوب می شود.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی  شورای اسلامی شهر قزوین گفت: اینکه هر روز صاحبی دارد و امروز هم متعلق به  دخت گرامی امام علی( ع) و خانم فاطمه( س) ، حضرت زینب کبری (س) شیر زن تاریخ است که اسلام ره  با نام امام حسین (ع )در کربلا جاودانه ساخت . انشا الله مصوبات شورا و تعهدات امروز  نسبت به مشارکت و همراهی مدیریت شهری نسبت جامعه فرهنگی و مذهبی مداحان به تاریخ مبارک میلاد اسوه صبر و ایثار و مهربانی خانم زینب کبری (س مهر ) تائید و رقم بخورد .

 اشدری خاطر نشان کرد: تشکیل خانه مداحان و یا اختصاص یکی از فرهنگسراهای شهرداری به عنوان فرهنگسرای اهل بیت(ع) خواسته زیادی نیست لذا با مجموعه کانون مداحان هماهنگ و همراه هستیم تا  در حوزه زیر ساخت بتوانیم مثمر ثمر باشیم و حرکت ماندگاری را در شورای ششم ثبت نماییم. 

  وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش ضمن گرامیداشت روز پرستار ، فرشتگان سفید پوش و تبریک این روز به همه پرستاران عزیز شهر قزوین تصریح کرد: از همه عزیزانی که در کنار ما برای مراسم تجلیل از پرستاران همراه بودند، تقدیر می کنم و ضمن تبریک این روز یاد شهدای پرستار علی الخصوص شهدای غزه که این روزها مظلومانه در کنار کودکان و مادران فلسطینی آسمانی می شوند را گرامی می داریم.




آیا این خبر مفید بود؟



دیدگاهتان را بنویسید