فعالیت علمی پژوهشکده شورای نگهبان در حوزه قانون اساسی خلأهای موجود را کاهش داد


ساعت: 13:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۳
کد خبر: 1917833

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه پژوهشکده شورای نگهبان هم پل ارتباطی این نهاد با خبرگان است و هم با فعالیت های علمی و پژوهشی خود به غنی سازی دیدگاه های شورای نگهبان کمک می کند، تصریح کرد: و گفت: فعالیت های علمی پژوهشکده شورای نگهبان در حوزه قانون اساسی خلأهای موجود در این زمینه را کاهش می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان صبح امروز (چهارشنبه 2 آذر 1401) در جلسه این شورا با اشاره به فرا رسیدن هفته پژوهش، این فرارسیدن را به تمامی پژوهشگرانی که بدون همت و تلاش آنان تلاش کرده اند تبریک گفت. پیشرفت یک کشور ممکن نخواهد بود و اظهار داشت: امیدواریم با تلاش محققان مشکلات پیش روی کشور در زمینه های مختلف حل شود.

وی افزود: واقعیت این است که هر مجموعه ای که به پشتوانه فعالیت های پژوهشی تکیه نکند دچار روزمرگی می شود و مسائل حل نشده مانند زخم های کهنه نشاط و پویایی آن را از بین می برد.

آیت الله جنتی با اشاره به فعالیت های پژوهشی و علمی شورای نگهبان گفت: مجمع مشورتی فقهی و پژوهشکده شورای نگهبان از بدو تاسیس تاکنون منشأ خدمات ارزنده ای بوده و سرمایه ارزشمندی برای شورای نگهبان محسوب می شود.

وی با بیان اینکه پژوهشکده شورای نگهبان هم پل ارتباطی این نهاد با صاحب نظران است و هم با فعالیت های علمی و پژوهشی خود به غنی سازی نظرات شورای نگهبان کمک می کند، تاکید کرد: فعالیت های علمی پژوهشکده شورای نگهبان در حوزه قانون اساسی خلأهای موجود در این زمینه را کاهش داد.

دبیر شورای نگهبان در خاتمه، پژوهشگران آموزش دیده در پژوهشکده شورای نگهبان را منشأ خدمات ارزنده به کشور و زحمات اعضای فقهی و حقوقی شورای مشورتی، مسئولان، پژوهشگران کوشا و همه کسانی که تاکنون در این پژوهشگاه بوده اند، مورد بررسی قرار داد. منبع خدمات از بدو تأسیس این مراکز علمی و تحقیقاتی است.

دیدگاهتان را بنویسید