قدر حضور مردم در صحنه های مهم انقلاب را بدانیم

ساعت: 18:17
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796501

محمدعلی حاجی زاده گفت: نارضایتی از نظام سلطه و جهان استکبار و مخالفان و معاندین از یک سو و کینه مزدوران فروشندگان از سوی دیگر باعث شد گوشتخواران و کفتارهای سیاسی آماده قیام در آینده شوند. به میدان بروند و سوگند یاد کنند و سوگند یاد کنند، این انقلاب را به هر طریق ممکن برپا خواهند کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، حجت الاسلام محمدعلی حاجی زاده امشب در مراسم یوم الله نهم دی ماه در شهرستان میاندورود در مسجد جامع سورک با بیان اینکه نهم دی حماسه ای دیگر هم در برابر استکبار و هم علیه نظام است خلق کرد. سلطه و در برابر شورشیان و منافقان. وی از مردمی که از ابتدای نهضت امام تاکنون در همه عرصه ها حضور داشته اند و این حضور دلیل پیروزی نظام است، گفت: حضور به موقع مردم در صحنه چیز کمی نیست و باید. قدر آن را بدانید که سلطه به زانو درآید و مزدورانی که به آن کشور فروخته شدند تا تحقیر شوند.

وی در خصوص علت و منشأ فتنه 88 گفت: قیام 88 راهی نبود که یک نفر در عرصه انتخابات حرفی بزند، بلکه طرف مقابل ناراحت شود و به تهمت ها ادامه دهد. یا تقلب در انتخابات که عنوان عده ای بود و آن را عصیان معرفی کردند و چند ماه کشور را ویران کردند، اما ناآرامی به پا نکردند، اما این آشوب با این آتش سوزی ها شروع شد.

امام جمعه میاندورود خاطرنشان کرد: تنفر از نظام سلطه و جهان استکبار و مخالفان و معاندین از یک سو و کینه ای که مزدوران فروختند از سوی دیگر باعث تحریک گوشتخواران و کفتارهای سیاسی آماده شورش شد. . در میدان و سوگند یاد کن و سوگند یاد کن. این انقلاب را به هر نحو ممکن سازماندهی کردند و تا عصر سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکردند.

حاجی زاده افزود: یکی از مقامات ارشد دولت انگلیس گفت که اگر این جنگ نرم را بعد از انتخابات علیه 20 کشور شروع می کردیم، آن کشورها را با خاک یکسان می کردیم.

وی افزود: شورشیان به دنبال سرنگونی نظام بودند زیرا در شعارهای خود می گفتند که انتخابات بهانه است. اصل نظام یک نشانه است. آنها مخالف اصل اسلام بودند، لذا می خواستند با اصل اسلام به اسلام ضربه بزنند».

حاجی زاده تاکید کرد: این انقلاب طمع دشمنان این کشور را بریده و با توجه به همه فشارها، تهدیدها و مشکلاتی که وجود داشت، این انقلاب و نظام در راس عزت و قدرت قرار دارد و دشمن نمی خواهد. و این نفرت و کینه کشور را برانگیخته است.

وی افزود: در این شرایط افراد با بصیرت، انقلابی و حاکمیتی که از ابتدای نهضت با امام (ره) و سپس با امام خامنه ای بیعت کردند که با چنین صحنه ای مواجه شدند، به موقع به میدان آمدند. و رژیم غذایی 9 -ti را ایجاد کرد.

امام جمعه میاندورود در پایان گفت: 9 دی را می توان انقلاب سوم نامید که دلیل وحدت بین نیروهای انقلابی و حفظ انقلاب اسلامی است. به همین دلیل است که این روز برای ما مقدس است و به امام و شهدا و آرمان های انقلاب معرفی و پیرو آن باشید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید