قوه قضاییه برای تسهیل تولید و افزایش اشتغال جدی است


ساعت: 11:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۶
کد خبر: 1866412

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه رونق دادرسی یکی از اولویت های اصلی نظام است، گفت: دستگاه قضایی تسهیل در تولید و رونق اشتغال را جدی گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از کوم فردا، غلامحسین محسنی اژه ای در ادامه سفر خود به استان کوم با تعدادی از تولیدکنندگان و کارآفرینان استان کوم دیدار کرد. حذف شود.
وی ادامه داد: مشکلات تولید کشور زمانی حل می شود که دولت، قوه قضائیه و بخش خصوصی با همدیگر همدلی و همکاری را مدیریت کنند.
محسنی اجایی گفت: دولت باید رهبر، سیاستمدار و تنظیم کننده امور باشد و کار در اختیار بخش خصوصی باشد.
وی بر لزوم خصوصی سازی با برنامه و اصول تاکید کرد و گفت: وقتی باید کار به مردم سپرده شود حوزه نفوذ آنها قفل و محدود نشود.
رئیس قوه قضائیه با اشاره به انتقاد تولیدکنندگان از پیچیدگی کار اداری در قوه قضائیه، گفت: روند واردات و صادرات کالا، نقدینگی، بانک مرکزی و گمرک از جمله مواردی است که قوه قضاییه به طور جدی به روند اداری رسیدگی کرده است. E.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود به بازدیدهای میدانی فرماندار کوم اشاره کرد و گفت: چنین اقداماتی باعث می شود تا در اسرع وقت مشکلات احصاء و راه حل هایی ارائه شود، لذا از استاندار محترم تقاضا دارم از این روند بازدید بفرمایند. بازدید از واحدهای تولیدی آن را جدی بگیر.
رئیس قوه قضائیه خاطرنشان کرد: ضابطان قضایی در سطح کشور و استان قم علاوه بر نظارت بر مسائل اصلی تولید، باید نسبت به رفع مشکلات و مشکلات کوچک تولیدکنندگان نیز اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید