قیام مسلمین قرآن پیام روشنی برای آمریکا و رژیم صهیونیستی دارد


ساعت: 10:01
تاریخ انتشار: 1401/02/06
کد خبر: 1834480

رحمت الله نوروزی گفت: در روز قدس باید نشان دهیم که ایران همچنان به عنوان امت جهان اسلام و طلایه دار احیای اسلام در صحنه است و این قیام و حرکت امت اسلامی پیامی برای آمریکاست. به عنوان حامی چنین حکومتی اشغالگر و غاصب».

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رحمت الله نوروزی در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: روز قدس روز اسلام است. این نامی است که امام خمینی انتخاب کرده است.

وی افزود: بر اساس آیه شریفه نمی خواهیم کسانی را که در زمین به ما ستم می کنند تحقیر کنیم و آنها را امام و وارث قرار دهیم… انسجام، وحدت، یکپارچگی و تلاش همه مسلمانان برای حفظ مظلومان ضروری است. .

نوروزی گفت: همه باید از دیدگاه امام راحل به روز قدس به عنوان روز اسلام دفاع کنیم و در رعایت تاکیدات مقام معظم رهبری و فرمایشات پیامبر عظیم الشان اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) کوشا باشیم. برای کمک به مظلومان

وی گفت: روز به روز شاهد ظلم و جنایت دولت مستبد و غیررسمی اسرائیل هستیم که البته به رسمیت نمی شناسیم.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم اشغالگر، ترور و کودک کش اسرائیل خون هزاران انسان بی گناه را ریخته و به غارتگری می پردازد.

نوروزی گفت: در روز قدس باید نشان دهیم که ایران همچنان به عنوان امت جهان اسلام و طلایه دار احیای اسلام در صحنه است و این فاجعه و حرکت امت اسلامی پیامی است به آمریکا حامی چنین اشغالگری و غصبی است.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید