قیمت های جدید بدون در نظر گرفتن زمان تولید با قیمت های جدید ارائه می شود


ساعت: 12:56
تاریخ انتشار: 91/02/24
کد خبر: 1838711

معاون بازرگانی و خدمات وزارت صمت ساعت 20:00 در گفت و گو با خبر از شبکه یک سیما، با اشاره به تحویل چهار قلم کالا با قیمت جدید (روغن، مرغ، تخم مرغ و لبنیات) بازار گفت: قیمت های جدید بازار در حال معرفی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا شاه میرزایی بابیان اینکه بر اساس ضوابط مرکز تنظیم بازار، بیست و دوم اردیبهشت ماه زمان عرضه و فروش کالا با قیمت جدید است، گفت: اقدامی نمی شود.

وی با یادآوری اینکه تفاوت قیمت جدید و قدیم در سیستم تولید محاسبه شده است، تصریح کرد: این تفاوت برگرفته از عوامل تولید و توزیع است.

معاون وزیر صمت بابیان اینکه مردم نگران تحویل کالای خود نباشند، ادامه داد: با تصمیم دولت برای اجرای این طرح، کالاهای تحت پوشش با قیمت های جدید عرضه می شود.

شاه میرزایی با اعلام اینکه کارخانه ها نیز از 22 اردیبهشت ماه تغییر قیمت داده اند، تاکید کرد: طیور، تخم مرغ و لبنیات به صورت روزانه در دسترس است، اما فرآورده های نفتی همچنان با قیمت های قبلی در فروشگاه ها موجود است و به همین دلیل قیمت ها و فاکتورها در سامانه کل معاملات عرضه می شود. به دقت ثبت می شود و تفاوت ها بر اساس همان عوامل ثبت شده محاسبه می شود.

معاون بازرگانی و خدمات وزیر صمت بابیان اینکه مردم با خیال راحت از کالا استفاده می کنند و به قیمت آن توجه نمی کنند، گفت: تا چند روز دیگر اکثر کالاهای دیگر با قیمت قبلی در فروشگاه ها به فروش می رسد و این کالاها در قیمت جدید.»

انتهای پیام/
منبع: شاتا

دیدگاهتان را بنویسید