لزوم اجرای طرح خرید مازاد زرشک در خراسان جنوبی


ساعت: 15:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۵
کد خبر: 1903942

نماینده مردم بیرجند، مذیم و خوسف در مجلس تاکید کرد؛

خسروی اسفزار با اشاره به اینکه وزیر کشاورزی قول اجرای طرح خرید زرشک مازاد را داده است گفت: به وزیر کشاورزی برای اجرای طرح خرید زرشک مازاد تذکر دادیم اما هنوز خبری نیست. دیروز هشدار دادیم که برای تشکل ها و شرکت های تعاونی تسهیلات ارائه شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، حسین خسروی اهل اسفزار امروز در جشنواره ملی زرشک که در روستاهای محمودی و گازار شهرستان بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: این روزها دشمن سعی دارد ایمان، آسایش و امنیت را از ما بگیرد چرا که تلاش می کند جلوی پیشرفت ایران را بگیرد.نمی خواهد

نماینده مردم بیرجند، مذیم و خوسف در مجلس گفت: دولت سیزدهم در یک سال اخیر اقدامات ارزنده ای انجام داده است. نمونه آن بحث تامین آب همدان و خوزستان بعد از 14 سال بود که در 10 ماه انجام شد.

وی با بیان اینکه زمانی دشمن به ایران سلاح نمی داد، افزود: امروز به برکت خون شهدا شاهد تلاش دشمن برای جلوگیری از فروش سلاح های ساخت ایران هستیم و امروز در ونزوئلا یک میلیون هکتار زمین کشاورزی در اختیار دولت سیزدهم است.

خسروی اسفزار همچنین گفت: امروز به برکت دیپلماسی دولت سیزدهم توانسته ایم به پیشرفت های متعدد و متنوعی در زمینه های مختلف دست پیدا کنیم و بعد از دو سال شاهد استقرار سلامت در کشور هستیم.

نماینده مردم بیرجند، مدهیم و خوسف در مجلس با اشاره به اینکه دشمن از طریق فضای مجازی بی رویه سعی در انحراف جوانان و مردم دارد، ادامه داد: نوع دستگیری های اخیر مربوط به سن 18 و 15 سال است. و متأسفانه در رابطه با دوستی و ما به دشمنی در مدارس کم توجهی کرده ایم.

وی در ادامه گفت: فضای مجازی فرزندان ما را از ما دور کرده است. دشمن در یک ماه گذشته 20 هزار دروغ در این فضا منتشر کرده و هر روز یک نفر را کشته است.

خسروی اسفزار با بیان اینکه دست خدا تنها چیزی است که در 43 سال گذشته نقشه های دشمن را خنثی کرده است، تصریح کرد: از هر چیزی که بوی تفرقه می دهد دوری کنید و اگر آگاه نبود حرف یا عمل تفرقه افکنانه انجام داده است. اقدام کنیم تا بفهمیم این وظیفه ماست.

نماینده مردم بیرجند، مدهیم و خوسف در مجلس درباره جشنواره ملی زرشک گفت: این جشنواره بیش از گذشته محصول زرشک را عرضه می کند و می تواند در حوزه بازاریابی موثر باشد.

وی در ادامه گفت: هر مسئولی که بتواند کمک کند تا بتوانیم شرایطی را برای کشاورزان و دانشگاه ها فراهم کنیم، تلاش می کند تا حد امکان رنگارنگ زرشک را بیش از گذشته کند.

خسروی اسفزار با بیان اینکه 2 ماه است که به دنبال بحث خرید زرشک و خرید توافقی آن هستیم، افزود: نیازهای زیادی وجود دارد، اما منابع محدود است و وزیر کشاورزی قول داد طرح خرید زرشک مازاد را اجرایی کند؛ در حالی که زرشک مازاد بر آن را خریداری می کند. برای اجرای طرح خرید مازاد زرشک به وزیر کشاورزی تذکر دادیم و درخواست دادیم اما هنوز خبری نیست.

نماینده مردم بیرجند، مدهیم و خوسف در مجلس در پایان گفت: روز گذشته در مجلس به وزارت کشاورزی تذکر دادیم که تسهیلاتی را برای تشکل ها و شرکت های تعاونی فراهم کند تا بتوانند محصولات مورد نیاز کشاورزان را وارد کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید