لزوم ارائه اطلاعات بیشتر و ارائه آموزش طراحی اصالت اثر

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سایپا ؛ علیمردان عظیمی رئیس هیئت مدیره گروه خودروسازی سایپا با بیان این مطلب افزود: بر اساس سیاست های وزارت حراست و رویکرد هیئت مدیره سایپا، طراحی و تولید خودروهای اقتصادی در حال انجام است و خودروهایی که با ضرر تولید شده اند از خط تولید خارج می شوند.

وی بیان کرد: با ورود خودروهای جدید و مناسب از نظر کیفیت و قیمت و ادامه این روند در بخش محصولات و قطعات جدید، سایپا به یکی از خودروسازان موفق در این زمینه تبدیل خواهد شد و از وضعیت بسیار خوبی برخوردار خواهد بود. آینده امیدوار کننده و روشن

عظیمی با بیان اینکه طرح اصالت قطعات در سایپا آغاز شده و در دستور کار همه شرکت ها قرار دارد، اظهار داشت: اجرای طرح اصالت قطعات از ورود قطعات نامرغوب و ناخواسته به بازار جلوگیری می کند و تاثیر خوبی در ارتقای کیفیت و کیفیت خواهد داشت. اعتماد مشتری البته باید در این خصوص اطلاع رسانی مناسبی صورت گیرد و آموزش های لازم در تمامی نمایندگی ها انجام شود.

رئیس هیئت مدیره گروه خودروسازی سایپا افزود: اطلاع رسانی عمومی و آموزش شبکه نمایندگی ها و نمایندگی های فروش گروه سایپا باعث می شود مشتریان خریدار خودرو از اصالت قطعات خودرو و اقدامات انجام شده اطلاعات کافی داشته باشند. در این قسمت و در مواقعی که به قطعه ای در خودرو نیاز دارند از قطعه استاندارد استفاده می کنند زیرا در غیر این صورت استفاده از قطعات تقلبی باعث آسیب و تصادف آنها می شود.

دیدگاهتان را بنویسید