لزوم ایجاد نمایندگی بسترهای فضای مجازی خارجی در کشور

ساعت: 15:39
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796197

محبی گفت: متأسفانه به دلیل عدم نظارت و اشراف پلتفرم های خارجی به دلایل واهی درصدد حذف مطالب مرتبط با قهرمانان ایرانی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بهروز محبی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با صبح توس با بیان اینکه تریبون های خارجی نسبت به عکس ها و اسامی شخصیت های برجسته واکنش تندی نشان داده و تصاویر را حذف کرده اند و او پاسخگو نیست، گفت: این نشان دهنده به هم ریختگی دنیاست. فضای رسانه ای در این شبکه ها

وی با گلایه از اینکه بسیاری از اطلاعات کشورمان از طریق این بسترها به خارج از کشور ارسال و مخابره می‌شود، می‌گوید: متاسفانه با وجود همه دشمنی آشکار کارکنان این شبکه‌ها با مردم ایران، بسیاری از این فضاها مخفی تلقی می‌شود. “برای ارسال اطلاعات محرمانه استفاده می شود.

محبی ادامه داد: متاسفانه دشمن از این حضور نهایت استفاده را برای دشمن می کند و فضای رسانه ای را علیه ما ایجاد می کند.

نماینده مردم سبزوار با اشاره به لزوم ایجاد نمایندگی این سکوها در ایران، گفت: هر بار که درخواست ایجاد نمایندگی این سکوها در کشور می شود، برخی معتقدند که مساوی است با انسداد و محرومیت از مردم این فضا و سروصدای رسانه ای را امتحان کنند. می توانند مخالفت کنند

وی با تاکید بر اهمیت این موضوع خاطرنشان کرد: نظارت بر حضور نماینده مسئول در ایران و سایر کشورها بر عهده مجلس و دولت است و اقدامات موثری انجام می شود.

محبی همچنین ابراز امیدواری کرد که در آینده توان رسانه ای ما به جایی برسد که بتوانیم به راحتی با جنگ رسانه ای دشمن مقابله کنیم.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش کسب و کار اینترنتی و حذف بی دلیل صفحات از اینستاگرام و سایر شبکه ها، تاکید کرد: این موضوع باید مورد توجه جدی قرار گیرد زیرا حذف یک صفحه از شبکه های اجتماعی خارجی به دلایل واهی. این به افراد زیادی وارد می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید