لزوم برخورد قاطع با کسانی که در اخلال در زبان گفتاری دشمن شده اند


ساعت: 09:21
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1901040

کیانی عسل گفت: کسانی که با امکانات و حمایت های جمهوری اسلامی ایران شناخته شدند و در روزهای اخیر از دشمن صحبت کردند باید قاطعانه درک شوند و تاوان آن را بپردازند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امام جمعه سوک در گفت و گو با صبح زاگرس گفت: ایجاد اغتشاش و آسیب رساندن به بیت المال به هیچ وجه قابل قبول نیست، در این زمینه باید قوه قضائیه برخورد جدی با معاندین داشته باشد.

حجت الاسلام کیانی اصل با اشاره به اینکه ممکن است برخی از جوانان در میان این اغتشاشات فریب بخورند، افزود: هدف دشمنان نظام اسلامی در حوادث اخیر خدشه دار کردن امنیت کشور بود.

وی با تاکید بر اینکه همه دنیا به خوبی می دانند که در پشت صحنه این شورش های آمریکایی، گروه های تجزیه طلبی مانند کومله در خارج از کشور و در کردستان عراق حضور دارند که هدفشان تجزیه ایران است، تصریح کرد: نقش شایعه پراکنی در تحریک احساسات و عواطف و… گمراه کردن جوانان بر کسی پوشیده نیست و باید با کسانی که احساسات مردم را تحریک می کنند و شایعه پراکنی می کنند اقدامات جدی صورت گیرد تا کسی جرات تکرار آن را نداشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه قیام اخیر را کسانی شروع کردند که بر سر سفره این نظام و انقلاب نمک خوردند و اکنون نمکدان را شکسته اند، خاطرنشان کرد: نقش سلبریتی ها در گسترش اغتشاشات به وضوح نمایان است و برخی از هنرمندان و ورزشکاران. در هدایت و گسترش ناآرامی ها نقش بسزایی داشت که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

امام جمعه سوق گفت: کسانی که با ابزار و پشتوانه جمهوری اسلامی ایران شناخته شدند و در روزهای آخر زبان دشمن را زدند باید قاطعانه درک شوند و باید به آنها پرداخت.

کیانی عسل ادامه داد: برخورد با سلبریتی ها باید به گونه ای باشد که درس عبرتی شود برای کسانی که با پشتوانه نظام به ثروت و مقام رسیده اند اما امروز در خیال باطل خیانت هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید