لزوم در نظر گرفتن فضای مجازی / جهاد فرصت محور ادامه حفاظت مقدس است

زمان: 20:25
منتشر شده در: 1400/07/19
کد خبر: 1775337

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در مناطق بسیج استان مرکزی مطرح کرد

فراهانی گفت: “جهاد تبیینی از فلسفه وجودی انقلاب اسلامی نشأت می گیرد و جهادگران با تحقق این مأموریت در مسیر حفاظت مقدس رزمندگان ادامه می دهند.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب؛ قاسم فراهانی مسئول دفتر مقام معظم رهبری در بسیج استان مرکزی امشب (دوشنبه) در سمینار یک روزه تخصصی جهاد تبیان گفت: برای همه نوازندگان باس در رده های طبقه ای اجرا کنید.

وی افزود: اقشار و لشکرهای مختلف بسیجیان باید در سطوح مختلف آمادگی خود را برای انجام صحیح مأموریت ها و مأموریت های خود ارتقا دهند و ارتقاء سطح معرفتی ، آموزشی و معنوی برای پیشرفت و موفقیت بسیجیان ضروری است و ما در حال حرکت هستند. “

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در حوزه های بسیج استان مرکزی گفت: یکی از مهمترین خواسته های مقام معظم رهبری تبیین و افزایش بصیرت است و آخرین باری که در این زمینه تاکید کرد جهاد با توضیحات …

وی گفت: با توجه به اینکه مخاطبان اصلی بسیج جوانان و نوجوانان هستند و بنابراین اجرای جهاد در قشرهای بسیج بسیار اهمیت دارد و حوزه نمایندگی بسیج با توجه به رسالت وی در این زمینه ، بلند مدت و کوتاه مدت -برنامه های ترم “مهلت در حال بررسی است.

فراهانی با بیان اینکه توضیح جهاد برآمده از فلسفه وجودی انقلاب اسلامی است ، گفت: جهادگران با تحقق این مأموریت در مسیر حفاظت مقدس رزمندگان ادامه می دهند.

وی افزود: در دوران جنگ تحمیلی ، رزمندگان اسلام با تکیه بر قدرت و توانایی های درونی در سخت ترین شرایط حماسه های بزرگی خلق کردند و امروز جهادگران در زمینه تبیین باید با عقلانیت ، اخلاق و تدبر در میدان نبرد جنگ نرم باشند. حقیقت در مورد اسلام و انقلاب اسلامی «از توطئه های دشمن در عملیات روانی دفاع کرده و آنها را خنثی کنید.

مسئول دفتر مقام معظم رهبری در حوزه های بسیج استان مرکزی ادامه داد: یکی از وسیع ترین میدان های نبرد امروز فضای مجازی است که در کنار تهدیدهای این حوزه ، در صورت ارائه ابتکار و هوشمندی ، مطمئناً فرصت های بزرگی را فراهم می کند. به

وی افزود: برای اطلاع از این حوزه مهم ، نگاه فرصت طلبانه ای به فضای مجازی لازم است که در مرحله بعدی باید از روش ها ، تکنیک ها و تاکتیک ها برای رسیدن به اهداف انقلاب و خنثی سازی توطئه های دشمن استفاده کرد.

فراهانی تاکید کرد: کاربرد منطق قوی ، عقلانیت ، رویکرد اخلاقی همراه با تکنیک های هنری یکی از ملزومات جهاد در فضای مجازی است و امروزه بسیجیان باید برای ایفای نقش در این زمینه مجهز شوند.

وی گفت: برای دستیابی به روشنگری که امروز با توضیحات به جهاد تبدیل شده است ، دفتر نماینده ولی فقیه در بسیج اقشار با استفاده از ظرفیت گروه های بسیج ، بیش از 300 جلسه بصیرت افزا برای تحقق جهاد توضیح شخصی و مجازی بیایید در 5 ماه آینده گام های بلندی در این راستا برداریم.

مسئول دفتر مقام معظم رهبری در حوزه های بسیج استان مرکزی گفت: همچنین به منظور تربیت و تعالی حوزه ها و پایگاه ها ، تاکنون سمینارهای آموزشی برای بیش از 1200 نفر و اجرای شهید کمالی برگزار شده است. پروژه در دستور کار است.. “

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید