لزوم فرهنگ سازی برای تشویق ازدواج و تولد فرزندان


ساعت: 13:38
تاریخ انتشار: 25.04.1401
کد خبر: 1883515

فرماندار نهاوند گفت: در چهار رویداد امروز باید به موضوع افزایش ازدواج و تولد فرزند توجه ویژه شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان جلسه شورای هماهنگی ثبت رویدادهای چهارگانه شهرستان نهاوند به ریاست فرماندار نهاوند و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بخشدار و سایر دستگاه های اجرایی برگزار شد. بدن..


ضرگام احمدوند فرماندار نهاوند در این جلسه اظهار داشت: نهادهای متولی ثبت وقایع حیاتی باید با هماهنگی و هم افزایی سطح کارایی خود را ارتقا دهند..


وی تصریح کرد: کاهش جمعیت مولد و جوان کشور می تواند خسارات و هزینه های جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.


فرماندار نهاوند افزود: متأسفانه سیاست های غلط جمعیتی در گذشته تأثیرات بد فرهنگی بر جامعه داشته است و امروز نیز آثار آن را احساس می کنیم..


وی ادامه داد: در چهار رویداد امروز باید به موضوع افزایش ازدواج و تولد فرزندان توجه ویژه شود..


احمدوند افزود: بر اساس رهنمودهای ائمه معصومین(ع)، تاکید بر هدایت های حکیمانه انقلاب اسلامی و سیاست های ابلاغی از سوی رئیس جمهور و همچنین تسهیل گری شورای اسلامی، نهادهای متولی باید از این فرصت استفاده کنند. ظرفیت های موجود و هدف قرار دادن مردم با موارد مشخص شده.inform.


وی بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی باید با استفاده از شبکه روحانیون و آموزش و پرورش با استفاده از مربیان تربیتی به تبیین موضوع ازدواج و فرزندآوری جدی بپردازد..


فرماندار نهاوند گفت: امروز جنگ روانی دشمن علیه ایران اسلامی باعث تغییرات مضری در سبک زندگی مردم شده است بنابراین باید با تمام توان به جنگ امپراطوری های رسانه ای دشمن برویم..


و ادامه داد: در این زمینه نباید منتظر انتصابات و دستورات باشیم. ما باید در زمینه های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و غیره که قدرت و ظرفیت وجود دارد سخت کار کنیم.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید