لزوم پرداختن به «جهاد تبیین» در حوزه تولید محتوای دیجیتال


ساعت: 08:55
تاریخ انتشار: 27.08.1401
کد خبر: 1911852

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سرچشمه تاکید کرد؛

کرمی نژاد بیان کرد: نسل هایی با انقلاب هستند که خیلی از مسائل را نمی شناسند و با توجه به اینکه در زمانه کنونی که دنیا رسانه دیجیتال و فضای مجازی است یکی از ابزارهای حوزه جهاد استفاده از ظرفیت رسانه هاست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام عبدالرضا کرمی نژاد در حاشیه بازدید از چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان کرمان در گفتگو با را آرمان; وی گفت: مقام معظم رهبری در بیانات خود در سال های اخیر بر ورود جوانان و امت اسلامی به عرصه جهاد تاکید کرده اند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سرچشمه ادامه داد: نسل هایی با انقلاب هستند که خیلی از مسائل را نمی دانند و با توجه به اینکه در زمان کنونی که دنیا رسانه دیجیتال و فضای مجازی است یکی از ابزارهای عرصه جهاد این است که استفاده از ظرفیت رسانه ها

وی بیان کرد: برخی افراد برای دور نگه داشتن مخاطبان خود از سیستم در فضای مجازی محتوای هدفمند تولید می کنند. اما وقتی برای تبیین و پیروزی جهاد به سمت تولید محتوای دیجیتال می رویم، قطعا برای کسانی که وارد فضای مجازی می شوند سپر حفاظتی ایجاد می کنیم و مردم در این شرایط می توانند نکات خوب و دقیق نظام مقدس را ببینند. جمهوری اسلامی ایران. .

کرمی نژاد با تاکید بر اینکه مسئولان باید جهاد تبیین را مدنظر قرار دهند، گفت: تولید کننده محتوا در فضای مجازی و حفظ کننده این محتوا و فضا باید دید باز به فعالیت های فرهنگی داشته باشد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سرچشمه با اشاره به مطلب فوق خاطرنشان کرد: با شناخت مطالب و اطلاعات در فضای مجازی قطعاً می توان در جهاد تبیین پیروز و موفق شد و مسئولان باید به فضای مجازی توجه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید