لزوم پیشگیری از تخلفات اخلاقی در سواحل مازندران/ برخورد قاطع با هیولاها


ساعت: 13:33
تاریخ انتشار: 1401/03/02
کد خبر: 1840867

سیدمحمود حسینی پور گفت: فرمانداران سواحل را تنها نگذارند و با عنایت ویژه اجازه تنبلی اخلاقی در سواحل را ندهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از وبلاگ؛ سیدمحمود حسینی پور صبح امروز در جلسه شورای اداری با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی، دولتی، نظامی و انتظامی استان برگزار شد. وی گفت: امسال سوم هورداد در استان مازندران با حضور مردم و پیکر مطهر 8 شهید سرافراز با سال های گذشته بسیار متفاوت خواهد بود.

وی افزود: جراحی اقتصادی آخرین سنگری است که جمهوری اسلامی ایران به لطف خداوند متعال با موفقیت از آن عبور کرده و فتح خواهد کرد و همیشه با شهدا همه تپه ها را فتح خواهیم کرد.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: همه باید به قانون مداری توجه ویژه داشته باشیم و مدیران جدید باید در سایه تعامل و همفکری مسیرهای سختی را طی کنند.

این مسئول ادامه داد: باید به ورزش به ویژه ورزش همگانی در همه شهرها، روستاها و بخش ها توجه شود تا فضای این استان فضایی ورزشی شود.

حسینی پور با اشاره به سی ام اردیبهشت روز جمعیت گفت: وضعیت ما در استان مازندران متأسفانه از نظر جمعیت و رشد جمعیت خوب نیست، این در حالی است که در حال حاضر رشد جمعیت در این استان یک عدد است. ، 2 درصد یعنی 2.6 درصد میانگین کشوری ما در انتهای کشور هستیم که زیبنده این استان نیست.

وی گفت: باید سریع و دقیق با این معضل برخورد کنیم و تا زمانی که رشد جمعیت ما کند شود شاهد رشد مهاجرت جمعیت به این استان هستیم و در درازمدت بسیار خطرناک خواهد بود.

استاندار مازندران در ادامه به موضوع سواحل و تهدیدات فرهنگی و جانی آنها اشاره کرد و گفت: فرمانداران همه شهرستان ها نباید سواحل را تنها نگذارند و در هر شهرستان مجموعه ای از دستگاه های فرهنگی با مدیریت فرمانداران باید توجه ویژه ای به امور فرهنگی داشته باشند. مدیریت ساحل
این مسئول گفت: برای ما پذیرفته نیست که این استان با 10 هزار و 400 شهید شاهد مفاسد اخلاقی در سواحل باشد و همه کارکنان در این زمینه پاسخگو هستند.

حسینی پور افزود: با توجه به رهاسازی سواحل برخی معتقدند این رهاسازی به معنای رهاسازی همه مولفه های تفریحی است و نباید اجازه دهیم چنین اتفاقی بیفتد.

وی تاکید کرد: اعضای شورای تامین و تمامی فرمانداران شهرهای ساحلی باید با اقدامات فرهنگی خوب در کنار ساحل موثر باشند و اجازه ندهیم آبروی این استان خدشه دار شود.
استاندار مازندران گفت: یکی از موضوعات مهم رعایت حجاب و عفاف برای خواهران و برادران در دستگاه های اجرایی و کشوری است و دستگاه های اجرایی ما باید مظهر و الگوی مولفه های ارزشی باشند.
یک مقام ارشد دولتی در استان گفت: روابط عمومی ها با توجه به تبیین جهادی که مقام معظم رهبری فرمودند خدمات دستگاه ها را به مردم اطلاع دهند و روسای دستگاه ها از بهترین نیروها در این بخش استفاده کنند.
حسینی پور اذعان داشت: کار دستگاه ها باید به مردم گزارش شود و باید بدانیم که جهاد تبیین کننده تهاجم و کمین دشمن است.
وی گفت: باید با رفتار خود به مردم اطمینان دهیم و مردم پشت درهای بسته رها نشوند و مدیران وقت بیشتری را با مردم بگذرانند.
استاندار مازندران خاطرنشان کرد: نیاز امروز مازندران این است که هر مدیری با ابتکارات و تغییرات جدید در مسیر مدیریتی در دستگاه خود خدمات بهتر و بیشتری را به مردم ارائه دهد.
یک مقام ارشد دولتی در استان گفت: کسانی که به دنبال انباشت کالاهای اساسی مردم از جمله آرد که یکی از ارکان مهم امنیت غذایی کشور است در این روزهای سخت خائن هستند و باید با آنها سخت گیری شود.
حسینی پور تاکید کرد: همه مدیران اقتصادی به ویژه مدیران باید با مسئولیت پذیری ضمن رصد دقیق بازار به ویژه وضعیت مردم، رفتار کنند. این فشار اقتصادی را نادیده نگیریم و خانواده هایی که در فقر مطلق هستند آسیب ببینند و نگوییم همه چیز در شهر خوب است، گوشه و کنار شهر را ببینیم، مناطق دورافتاده را ببینیم.
وی خاطرنشان کرد: توجه به اقشار ضعیف جامعه را فراموش نکنید و کمک کنید، در صورت نیاز خیرین زیادی در این استان وجود دارد; اجازه ندهید این بیماری از خانواده های فقیر در بیمارستان ها بیاید و به این مشکلات توجه کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید