ماجرای استخدام در شهرداری سی سخت چیست؟/ شهردار تکذیب کرد!


ساعت: 13:47
تاریخ انتشار: 24.08.1401
کد خبر: 1911062

شهردار سیسخت ادعاهای موجود در فضای مجازی مبنی بر جذب نیرو را نادرست خواند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ؛ یکی از مشکلات اساسی در دولت و نهادها، سازمان ها و ارگان های مرتبط با دولت بحث استخدام در سمت های مختلف است.

اگر فرآیند جذب متناسب با نیازها باشد، بر اساس روال قانونی و توجه به تخصص و توانایی ها و همراه با تعهد کاری، می تواند منجر به موفقیت این سازمان و سازمان شود.

همچنین هرگونه جذب نیرو در چارچوب غیرقانونی منجر به از دست رفتن فرصت خدمت رسانی به افراد توانمند و متخصص می شود و این مشکل می تواند در درازمدت یک سازمان را با چالش مواجه کند.

در همین راستا برخی اظهارات در فضای مجازی مبنی بر جذب نیرو در شهرداری سیشار مطرح شد که این اظهارات واکنش هایی را در پی داشت و عنوان شد که علت نادیده گرفتن حقوق دیگران و پیگیری روندی خاص و تعدادی از شهروندان خواستار شفاف سازی شدند. .

شهردار سیشرد در گفت و گو با صبح زاگرس در این خصوص گفت: تاکنون هیچگونه استخدامی در شهرداری سیشرد صورت نگرفته و اینگونه سوالات صحت ندارد.

وی به کمبود نیروی انسانی در برخی از سمت های شهرداری اشاره کرد و گفت: برای برخی سمت ها از طریق نیروهای محترم دعوتنامه صادر شد تا این افراد با حمایت شهرداری به شهروندان سیشادی خدمت کنند.

صیادی با بیان اینکه نیروهای افتخاری هیچ منفعت و حقی ندارند و تنها بر اساس مصلحت همکاری می کنند، گفت: نیروی جذبی نیست.

این مسئول با بیان اینکه در حال پیگیری جذب با اخذ مجوز هستیم، ادامه داد: در صورت اعطای پروانه اشتغال به کار 8 نفر به صورت قانونی استخدام می شوند و این جذب از طریق ابلاغ، برگزاری آزمون، کسب شرایط لازم و در نهایت جذب خواهد بود. انجام می شود تا همه مردم بتوانند در این روند قانونی شرکت کنند.

این مسئول تاکید کرد: پیمانکارانی که کار می کنند از نیروهای خود استفاده می کنند و هیچ گونه ارتباط و دخالتی از سوی شهرداری وجود ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید