ماجرای تخریب محل کار یک شهروند دارای معلولیت

شهردار منطقه یک ماراژ در پی انتشار عکس هایی از تخریب سایت کسب و کار یک معلول در ماراژ در فضای مجازی گفت: شهرداری مراج به دلیل خطرناک بودن این فروشگاه ها به صاحب این فروشگاه ها تذکر کتبی داده است.

برگی گفت: بارها شکایات کتبی و شفاهی از سوی اهالی در خصوص خطر این مغازه ها به شهرداری ارسال شده است.

از طرف شهرداری به مالک برای رفع خطر اخطار شد و متعاقباً مالک مجوز تخریب دریافت کرد.

وی گفت: یک ماه پیش آتش سوزی در یکی از این فروشگاه ها، دادستانی را بر آن داشت تا از تخریب و حذف عملیات خطرناک جلوگیری کند.

شهردار منطقه یک ماراژ گفت: پس از دستور توقف تخریب و رفع خطر، مالک به صورت خودسرانه و بدون کسب رضایت سرقفلی اقدام به تخریب این مغازه ها کرد.

جباری رئیس بهزیستی شهرستان ماراژ گفت: سود این فیلم را برای جریحه دار کردن احساسات عمومی تهیه و در فضای مجازی پخش کرده است.

جباری گفت: بهزیستی با کمک قوه قضائیه همچنان از این ابزار قدرتمند استفاده خواهد کرد.

به گفته خانواده این معلول، فروشگاه تخریب شده میراث پدر و برادر این معلول است.

ویدئویی از یک شهروند معلول در ماراژ که در حال عزاداری و خوابیدن بی قرار بر خرابه های کسب و کار ویران شده خود احساسات عمومی را در ماراژ جریحه دار می کند در فضای مجازی منتشر شده است.

به گفته شاهدان، مالک ملک سه طبقه در ماراژ می خواست مغازه ها را از مغازه داران بخرد اما مغازه داران حاضر به فروش نشدند و مالک نیز به تهدیدات او پاسخ داد و مغازه ها را تخریب کرد.

به گفته صاحبان شهرت، مغازه ها بدون حضور کارمندان دادگاه و حکم قضایی تخریب شده و شب قبل از تخریب یکی از مغازه ها آتش سوزی عمدی رخ داده است.

این معلول یکی از صاحبان سرقفلی است که این فروشگاه را از پدرش به ارث برده است.

دیدگاهتان را بنویسید