ماجرای درگیری دانش آموز فومنی با معلمان و مدیر مدرسه + واکنش آموزش و پرورش

ماجرای درگیری دانش آموز فومنی با معلمان و مدیر مدرسه + واکنش آموزش و پرورش

روز جدید مدیر آموزش و پرورش فومن گفت: پس از حضور دانش آموز با 40 دقیقه تاخیر در جلسه امتحان و ممانعت معلمش از حضور وی در جلسه طبق قانون، بین آن دانش آموز و برادرش با معلم و مدیر مدرسه درگیری ایجاد شد.

برخورد یک دانش آموز و برادرش با مدیر و دو معلم مدرسه ای در فومن باعث شکستگی دندان مدیر و مجروح شدن دو معلم شد.

روز گذشته خبر درگیری یک دانش آموز و برادرش با مدیر و معلمان یکی از دبیرستان های شهرستان فومن در فضای مجازی منتشر شد و باعث عصبانیت معلمان و فرهنگیان این شهرستان شد. موضوع و علت درگیری را توسط مدیر آموزش و پرورش شهرستان فومن پیگیری کردیم.

ایوب بی تا با اشاره به درگیری دانش آموز و برادرش با معلم و مدیر مدرسه در این شهرستان گفت: بر اثر این درگیری بین دندانی مدیر مدرسه دو معلم مجروح و مجروح شدند.

مدیر آموزش و پرورش فومن در ادامه علت این درگیری را بیان کرد و افزود: پس از حضور دانش آموز با 40 دقیقه تاخیر در جلسه امتحان و ممانعت معلمش از حضور وی در جلسه طبق قانون، درگیری این دانش آموز و برادرش با معلم و معلم مدرسه اصلی اتفاق بیفتد

وی در ادامه خاطرنشان کرد: موضوع به اطلاع آموزش و پرورش رسیده و تیمی متشکل از حراست، بازرس و وکلا به همراه نیروی انتظامی در مدرسه حضور خواهند داشت.

مدیر آموزش و پرورش فومن افزود: دو برادر با دستور دادستان تحت تعقیب قرار گرفتند.

بی تا ادامه داد: هتک حرمت معلم و حریم مدرسه تحت هیچ شرایطی قابل قبول نیست و تامین امنیت مدارس از هرگونه تهدید از اصول مهم آموزش و پرورش تلقی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید