ما درک خوبی از والیبال آرژانتین داریم/ نتیجه را نمی توان پیش بینی کرد


ساعت: 22:33
تاریخ انتشار: 06/04/1401
کد خبر: 1892797

لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: امسال دو بار مقابل آرژانتین بازی کردیم و آنها را به خوبی می شناسیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمدرضا موذن درباره دیدار تیم ملی والیبال ایران مقابل آرژانتین که فردا (شنبه 14 شهریورماه) از ساعت 20 آغاز می شود، اظهار داشت: فردا بازی بسیار مهمی داریم و ما اولین بازی جام جهانی مقابل آرژانتین است. کم کم وارد فاز عصر قبل از مسابقه می شویم تا آنالیز، ریکاوری و استراحت خوبی داشته باشیم و نمایش خوبی مقابل حریف به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: ما امسال دو بار مقابل آرژانتین بازی کردیم که یکی از آنها بازی دوستانه در جام واگنر بود. در مجموع ما این تیم را به خوبی می شناسیم و امیدوارم مقابل آرژانتین عملکرد خوبی داشته باشیم.

لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: نمی توان نتیجه مسابقه را پیش بینی کرد زیرا واقعا سخت است. در بازی اول دیدیم که کوبا بازی بسیار خوبی مقابل برزیل انجام داد و یک قدم تا پیروزی فاصله داشت. کمتر کسی فکر می کرد که کوبا می تواند اینقدر خوب بازی کند و مخالفان را مبهوت کند. امیدوارم خوب بازی کنیم، چون وقتی خوب عمل کنیم پیروز می شویم.

موسن در پاسخ به این سوال که کدام تیم قهرمان جام جهانی امسال می شود، خاطرنشان کرد: از این به بعد نمی توان مسابقات را پیش بینی کرد. واقعا سخته هر کس چیزی بگوید به نظر شخصی و حدس و گمان خود محدود می شود.

وی گفت: تاکنون مردم به خوبی از ما حمایت کرده اند و برای ما دعا کرده اند. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و با انرژی خوب مردم پیروز شویم و دل آنها را شاد کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید