ما در مبارزه با فساد با کسی رقابت نمی کنیم، اما به اصول اخلاقی هم پایبند هستیم


ساعت: 10:01
تاریخ انتشار: 06/06/1401
کد خبر: 1895059

مدیرعامل فولاد مبارکه در جمع کارکنان این شرکت (1):

مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: در مبارزه با فساد از هیچ کس در هیچ سطحی تعارف نداریم، اما به اصول اخلاقی هم پایبند هستیم و با آبروی مردم بازی نمی کنیم. تا اینجای کار تلاش کرده ایم بی مطالبه باشیم.» با باج و اخبار جعلی مواجه بوده ایم، باج نداده ایم و کوتاهی نکرده ایم و انشاالله در این مسیر پیگیر خواهیم بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد یاسر طیب نیا مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان در جمع کارکنان این شرکت گفت: مشکل ما این است که خط خود را از خط دشمن جدا کنیم، همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: مواظب باشید مطالبات و تصمیمات شما نباشد. با دشمنان نظام اسلامی وجه اشتراک پیدا کنید.» همه ما جزئی از یک نظام و مدعی مبارزه با فساد هستیم و از این رو در میدان مسئولیت قرار گرفته ایم.

طیب نیا با بیان اینکه نمونه هایی از این اتفاقات را در سایر شرکت های بزرگ دنیا داشته ایم، گفت: فولاد مبارکه متعلق به فرد یا سهامدار نیست بلکه نماد قدرت ملی است، هدف دولت سیزدهم خدمت به مردم است. مجاهد و روش پاک کار و مبارزه با فساد و این یکی از مهمترین و اساسی ترین ماموریت های فولاد مبارکه است.

وی افزود: ما از ابتدا با نهادهای نظارتی ارتباط تنگاتنگی داشتیم و سعی کردیم گلوگاه های فساد را شناسایی کنیم و قبل از هشدار به دیگران در اجرای تغییرات ساختاری پیشرو باشیم یعنی رشد و توسعه مستمر را دنبال کردیم.

مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: امروز این فرصت به من داده شد که در چنین شرایطی مستقیم و بدون واسطه با کارکنان شرکت صحبت کنم و با این فرصت از شما می خواهم که آیا فساد یا خطایی در هر سطح مدیریتی در ایف وجود دارد. شما مطلع هستید، لطفا موضوع را برای ما ارسال کنید، زیرا رویکرد جدی ما مبارزه با تخلفات و فساد است. همیشه سعی می کنم به هر بهانه ای در مجامع عمومی اعم از مساجد و رستوران های شرکتی شرکت کنم تا بتوانم در دسترس باشم تا مشکلات را بشنوم و بتوانم مسائل مختلف از جمله آن ها را مطرح کنم.

وی با تاکید بر اهمیت اعتماد کارکنان فولاد مبارکه به مدیران این شرکت، افزود: در مبارزه با فساد در هیچ سطحی از هیچکس تعارف نداریم، بلکه به اصول اخلاقی پایبند بوده و با آبروی مردم بازی نمی کنیم. . با باج و اخبار جعلی مواجه بوده ایم، باج نداده ایم و کوتاهی نکرده ایم و انشاالله در این مسیر ثابت قدم خواهیم بود.

فولاد مبارکه، رئیس اجرایی گفت: مبارزه با فساد هزینه دارد و اگر رویکرد ما معامله‌ای باشد، شاید علیه ما چیزی ننویسند و در کنار ما باشند. هدف ما از برگزاری جلسه امروز و صحبت با شما این است که بدانیم که ما باید با کمک شما به سفر خود ادامه دهیم، زیرا ما هدف بزرگی داریم و آن هدفی عالی و شایسته است. فولاد مبارکه افتخار ملی و محصول انقلاب است و این افتخارات باید ادامه داشته باشد، باید در گام دوم انقلاب اسلامی جایگاه خود را پیدا کنیم و در افق بالاتری نقش آفرینی کنیم.

وی با بیان اینکه قصد اظهار نظر در مورد گزارش تحقیق و تفحص را ندارم، گفت: در این گزارش اسامی افرادی بدون تخلف و برخی نهادها و سازمان ها که متوجه شده اند مبالغی خارج از قانون به آنها پرداخت شده است، ذکر شده است. آنها آنها را برگرداندند. در هر صورت گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه باید در فرصت مناسب مورد بررسی و شفاف سازی قرار گیرد. وظیفه ما شفاف سازی و مقابله با فساد است، اما باید از اصالت و اعتبار فولاد مبارکه نیز محافظت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید