ما دو ابرپروژه اقتصادی را در قلب آشفتگی های اخیر به خطر انداختیم / اظهارات ناامیدکننده انگیزه ما را تقویت می کند


ساعت: 10:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۱۰
کد خبر: 1921256

محمدرضا پور ابراهیمی با بیان اینکه تحریم ها مانع از تلاش و توسعه اقتصادی ما نمی شود، اظهار داشت: تاکنون دو ابر پروژه در زمینه لاستیک فوق سنگین و تولید سلول خورشیدی در کرمان راه اندازی کرده ایم و این دو افتتاحیه درست در میانه راه است. شورش ها

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مردم از ترس ایجاد محدودیت و از بین رفتن آسایش و رفاه یا کاهش آن و حتی احتمال کاهش آن، به گونه ای عمل می کنند که گرفتار تحریم ها و فشارهای اقتصادی نشوند (توبه، آیه 28).



یکی از حربه های دشمن استفاده از فشار اقتصادی است. به همین دلیل تحریم های اقتصادی به اشکال مختلف در دستور کار قرار گرفت و یکی از مهم ترین ترفندها و تصمیمات دشمن در بحبوحه اغتشاشات اخیر دعوت از بازرگانان و صنعتگران برای تعطیلی کارخانه ها و واحدهای صنعتی بود. دوره شکست خورد

محمدرضا پور ابراهیمی در گفتگو با «راه آرمان» در خصوص تاکتیک های دشمن برای ایجاد اغتشاش و دعوت از جامعه اقتصادی کشور به همراهی وی، گفت: مخالفان و غربی ها با درآمدهای نفتی سعودی ها در اغتشاشات اخیر به جز ایران. و ویرانی ایران آنها به هیچ چیز دیگری فکر نمی کردند، زیرا شمشیرهای برهنه آنها در محاصره ایران به وضوح نمایان بود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: برخی در داخل معتقدند با اظهارنظرهایی که بعضاً ناامیدکننده است انگیزه ما را برای خدمت به مردم و توسعه اقتصادی استان و کشور کاهش می دهند که باید بدانند; آنها بسیار اشتباه می کنند، زیرا برعکس رفتار ناامیدکننده، انگیزه ما را 100 برابر می کند.


اظهارات ناامید کننده انگیزه بیشتری به ما می دهد



پور ابراهیمی با بیان اینکه تحریم ها مانع تلاش و توسعه اقتصادی ما نخواهد شد، اظهار داشت: تاکنون دو ابر پروژه در زمینه تایرهای فوق سنگین و تولید سلول خورشیدی در کرمان راه اندازی کرده ایم که این دو افتتاحیه درست در راس قرار دارند. شورش ها

وی ادامه داد: همه مشکلات ما خارجی نیست، در طول هشت سال دولت قبل نرخ رشد اقتصادی تقریبا صفر بود. برای اولین بار نرخ رشد اقتصادی کشور در سال آینده بر اساس پیش بینی های جهانی این است که ایران رشد 2.8 تا 3 درصدی را تجربه خواهد کرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: باید به یقین گفت; که دشمن به نام اصلاح و حمایت از مردم ایران به ویژه شورشیان، سخنگویان داخلی آنها سوء استفاده می کند.

پورابراهیمی گفت: اولویت ما در بحث ملی و استانی ایجاد ظرفیت تولید و اشتغال برای مردم به ویژه جوانان است و هیچ موضوعی مهمتر از این نیست زیرا تنها راه خنثی سازی تحرکات دشمن این است. ایجاد و گسترش یک اقتصاد قوی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید