ما مشکلی با تأمین زمین برای اجرای قانون جهش تولید مسکن در زنجان نداریم

زمان: 16:15
منتشر شده در: 24/07/1400
کد خبر: 1776562

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: برای اجرای قانون جهش تولید مسکن در زنجان ، با تامین زمین مشکلی نداریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید شاهین فر در مصاحبه با خبرنگار موج رسا؛ وی در خصوص آخرین وضعیت پروژه 70 هکتاری شمال الهیه زنجان در برنامه اقدام ملی مسکن اظهار داشت: پیمانکار این پروژه انتخاب شده و اجرای آن در جریان است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای پروژه الهیه شمالی در حال آماده سازی است و ساخت آن در روزهای آینده آغاز می شود.

شاهین فر در مورد حجم تسهیلات این پروژه افزود: در حال حاضر 150 میلیون تن تسهیلات ملی مسکن به تصویب بانک رسیده است اما ارائه تسهیلات 250 میلیون تنی در برنامه است که در آینده به تصویب می رسد. جلسات “

معاون مسکن و اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان از گردش مالی 7000 میلیارد تن برای اجرای طرح ملی مسکن در این استان خبر داد و اظهار داشت: 29 هزار و 432 نفر در استان زنجان در برنامه ملی ثبت نام کرده اند. اقدامات مسکن ، که 23،000 و 921 نفر در زنجان ، 1041 نفر در ابهر و 4،470 نفر در شهرهای دیگر با جمعیت کمتر از 100،000 نفر.

وی تعداد کل افراد تایید شده نهایی را 14 هزار و 64 نفر دانست و گفت: تعداد افراد تایید شده نهایی در زنجان 12 هزار و 513 نفر است.

شاهین فر سپرده های استانی برای اجرای طرح ملی مسکن را 12 هزار و 355 نفر اعلام کرد و افزود: 12 هزار و 497 نفر در زنجان سپرده داشتند.

این مسئول تصریح کرد: توزیع زمین برای 100 درصد پروژه های طرح ملی فعالیت های مسکن استان زنجان انجام شده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: تعداد مشاغل مستقیم و غیر مستقیم در اجرای این طرح در استان از ابتدا تا انتها حدود 40 هزار نفر است ، در سایر موارد کلمات ، به طور متوسط ​​2.5 نفر در واحد در طول سال ، اشتغال مستقیم و غیر مستقیم ایجاد می شود.

وی در خصوص تهیه زمین برای اجرای قانون جهش در تولید مسکن در استان زنجان گفت: زمین مورد نیاز برای ارائه این قانون در دستور کار است.

شاهین فر گفت: استان زنجان دارای ظرفیت تأمین زمین برای اجرای قانون جهش تولید مسکن است و تصریح کرد: زمین برای چند سال آینده آماده شده و کار آن ادامه دارد.

وی در خصوص احداث واحدهای مسکونی در مناطق فرسوده بر اساس قانون جهش تولید مسکن ، خاطرنشان کرد: احداث بلوک آپارتمان در مناطق فرسوده عمدتا توسط خود مردم و با پرداخت تسهیلات بانکی خواهد بود.

شاهین فر افزود: زمینه های بزرگ نیز از طریق بنیاد تفاهم نامه ارائه می شود.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید